Buty Solid Gear Bound GTX O6

859,99 zł
Oszczędzasz: -9%
789,99 zł
Kolor: Czarny
  • Czarny
43
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
Ilość
Wysyłka 48H
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  79 punktów  o wartości  15,80 zł

Najważniejsze cechy produktu – Buty Solid Gear Bound GTX O6:

  • Podeszwa środkowa ETPU zapewnia doskonałą sprężystość i amortyzację
  • Wkładka OrthoLite® (częściowo z recyklingu) dla lepszej wentylacji i wygody
  • Wytrzymała i wodoodporna konstrukcja
  • Cholewka wykonana z CORDURA® nylon – odporna na uszkodzenia i lekka
  • Membrana GORE-TEX – wodoodporna i oddychająca
  • Podszewka z GORE-TEX poliamid i poliester
  • Maksymalna przyczepność i bezpieczeństwo:
  • Podeszwa zewnętrzna Michelin® – antypoślizgowa i olejoodporna
  • System dopasowania BOA® Fit System – precyzyjne i szybkie zapinanie
  • Funkcja ESD zgodna z normą EN IEC 61340-5-1:2016
  • Normy bezpieczeństwa:
  • EN ISO 20347:2022 O6, SR, HRO, FO
  • Kod produktu: SG16004
Normy EN
EN 20345
Klasa ochrony obuwia
O6
Podnosek
Bez podnoska
Materiał
Syntetyczny
Wkładka antyprzebiciowa
Nie
Zapięcie
BOA
Membrana wodoodporna
Tak
Norma
ESD - ochrona przed wyładowaniami elektrostatycznymi
FO - odporność podeszew na olej napędowy
HRO - odporność spodów na kontakt z gorącym na kontakt z gorącym podłożem
Waga 1 buta, r. 42 (g)
490
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Producent:

Hultafors Group Poland Sp. z o.o.

ul. SANTOCKA 39

Szczecin 71-083

tel. +48 22 2951287

info@hultaforsgroup.pl

Ogólna informacja o bezpieczeństwie produktu