Buty robocze bez podnoska Albatros Clifton O2
Buty robocze bez podnoska Albatros Clifton O2 to lekkie i elastyczne buty do pracy bez podnoska. Przeznaczone dla osób, które muszą używać obuwia roboczego ale ze względu na łagodniejsze warunki w pracy nie jest wymagana ochrona palców.
Buty robocze bez podnoska Albatros Clifton O2 cechy produktu:
- lekkie i elastyczne buty robocze bez podnoska,
- wykonane ze skóry oraz materiału tekstylnego,
- anatomiczna oddychająca wkładka,
- podeszwa antypoślizgowa SRC,
- dwuwarstwowa podeszwa DUO-PU,
- miękka i oddychająca wyściółka,
- strefy poprawiające oddychalność,
- bez podnoska i wkładki antyprzebiciowej,
- spełnia wymagania normy EN dla obuwia zawodowego O2,
- waga tylko 458 g,
- kod produktu: 649020.
Masz już dość pracy i niszczenia swoich kolejnych adidasów? Sprawdź buty robocze bez podnoska od marki Albatros. Model Clifton O2 to wygodny i lekki but roboczy bez podnoska i wkładki antyprzebiciowej. Sprawdzi się wszędzie tam gdzie nie potrzebujesz ochrony palców oraz stopy przed zgnieceniem lub przebiciem. Do doskonała alternatywa dla niszczenia obuwia codziennego. Buty robocze w klasie O2 mają odporną na ścieranie, dwuwarstwową podeszwę antypoślizgową która zapewnia dobrą amortyzacje oraz odciąża stawy i kręgosłup. Model Clifton O2 wykonano z mieszanki skóry i materiałów tekstylnych.
Sprawdź inne modele butów roboczych bez podnoska w BalticBHP.
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: