Buty robocze Reebok X1 Adventure S1PS cechy produktu:
- Lekkie i sportowe buty z podnoskiem i wkładką antyprzebiciową.
- Podnosek: Kompozytowy XTR®, szeroki – bez elementów metalowych
- Wkładka antyprzebiciowa: kompozytowa
- Cholewka: Wytrzymała, wodoodporna siatka z TPU i stabilizatorem pięty
- Podszewka: Oddychająca nylonowa siateczka odprowadzająca wilgoć
- Wkładka: MemoryTech Massage 2.0 – formowalna pianka poliuretanowa
- Podeszwa środkowa: Floatride Energy Foam – bardzo lekka i responsywna pochłania i oddaje energię
- Podeszwa zewnętrzna: Gumowa z drobnym bieżnikiem – odporna na poślizg SR
- Osłona palców: Dodatkowa osłona z TPU
- Klasa ochrony: S1PS, HRO, PR, SR, ESD – zgodność z EN ISO 20345
- ESD: Ochrona przed wyładowaniami elektrostatycznymi
FAQ – najczęściej zadawane pytania:
Czy Reebok X1 Adventure S1PS nadają się do pracy w strefach ESD?
Tak, obuwie spełnia normy ESD – skutecznie odprowadza ładunki elektrostatyczne.
Jak działa pianka Floatride Energy Foam z której zrobione jest podeszwa?
Pianka jest bardzo lekka, sprężysta i zapewnia wysokie oddanie energii – idealna na długie, intensywne dni pracy.
Czy buty Reebok X1 S1PS mają elementy metalowe wywołujące alarm na bramkach kontrolnych?
Tak, buty są w 100% pozbawione elementów metalowych – również ochrona przed przebiciem wykonana jest bez użycia metalu.
Czy ten model buta mimo sportowego wyglądu spełniaja normy bezpieczeństwa?
Tak, spełniają normy EN ISO 20345, co oznacza wysoką odporność na poślizg, wyładowania elektrostatyczne, przebicia i temperaturę.
Jakie klasy bezpieczeństwa mają te buty?
Klasy S1PS, HRO, PR, SR, ESD – szerokie spektrum ochrony w jednym modelu roboczym.
FO – odporność podeszew na olej napędowy
HRO - odporność spodów na kontakt z gorącym na kontakt z gorącym podłożem
P - odporność na przebicie z siłą 1100N
SR - odporność na poślizg na posadzce z płytek ceramicznych pokrytej gliceryną
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent: Reebok
Warson Group, Inc.
Via Retrone 33/35/37
Altavilla Vicentina VI 36077
info@warsonbrands.com
To może Ci się jeszcze spodobać...