Buty robocze niskie Base NATRIUM S2
Buty robocze niskie Base NATRIUM S2 cechy produktu:
- Amortyzacja pod piętą
- Niemagnetyczne – nie zawiera niklu ani żelaza
- Miękkie i komfortowe wykończenie cholewki
- Produkt odpowiedni dla wegetarian
- Kompatybilne z wkładkami ortopedycznymi (DGUV112-191)
- Obuwie antystatyczne
- Odporność na węglowodory
- Podnosek odporny na uderzenia do 200 J
- Wodoodporna cholewka
- Cholewka: mikrowłókno wodoodporne
- Podszewka: antybakteryjny materiał SmellStop
- Międzypodeszwa: AirTech o pojedynczej gęstości
- Podnosek: SlimCap
- Podeszwa: Mono PU
Nowoczesne buty Base zapewniają najwyższy komfort i bezpieczeństwo przez cały dzień pracy. Wodoodporna cholewka i antybakteryjna wyśkomfort i bezpieczeństwo przez cały dzień pracy. Wodoodporna cholewka i antybakteryjna wyściółka chronią stopy nawet w trudnych warunkach. Buty są wolne od metalu i odpowiednie dla wegetarian, co czyni je uniwersalnym wyborem. Zastosowane technologie skutecznie redukują zmęczenie stóp, gwarantując wygodę i trwałość.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Base protection Srl – Unipersonale
Via dell’Unione Europea 61
76121 Barletta
info@baseprotection.com
To może Ci się jeszcze spodobać...
Ostatnio przeglądane