Spodnie robocze Engelbert Strauss motion summer
Spodnie robocze Engelbert Strauss motion summer cechy produktu:
- Bardzo lekkie i oddychające – idealne na ciepłe dni i intensywną pracę latem
- System wentylacji – dwa zamki z tyłu ud zapewniają dopływ świeżego powietrza
- Elastyczny pas FLEXBELT® – z bocznymi wstawkami i miękkim wykończeniem wewnętrznym
- Wzmocnienia z materiału Ripstop – trwałość w newralgicznych strefach (uda, kolana)
- Wiele praktycznych kieszeni – w tym kieszeń na telefon, miarkę, monety i cargo
- Kieszenie tylne wzmacniane CORDURA® – odporne na przetarcia
- Szerokie szlufki z rzepem – możliwość przymocowania dodatkowej torby narzędziowej
- Materiał: 65% poliester / 35% bawełna, gramatura ok. 210 g/m²
FAQ – Spodnie Engelbert Strauss motion summer
Czy spodnie motion summer są przewiewne?
Tak, zastosowano lekką tkaninę i dodatkowe zamki wentylacyjne z tyłu ud.
Czy spodnie e.s.motion summer nadają się na lato?
Tak, zostały zaprojektowane specjalnie z myślą o pracy w wysokich temperaturach.
Jakie mają kieszenie?
Spodnie posiadają kieszenie boczne, cargo, na miarkę, monety, smartfon i tylnie wzmacniane CORDURA®.
Czy są trwałe?
Tak, kolana i uda są wzmocnione materiałem Ripstop, co zwiększa odporność na uszkodzenia.
W jaki sposób można je prać?
Można prać w pralce w temperaturze do 60°C, suszyć bębnowo i prasować na ciepło.
Worki kieszeniowe
Wzmocnienia z Cordury
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent: Engelbert Strauss
Engelbert Strauss GmbH & Co. KG
Frankfurter Straße 98 - 108
Biebergemünd 63599
info@strauss.de
To może Ci się jeszcze spodobać...