Buty robocze Solid Gear Venture 2
Nowoczesny design obuwia roboczego połączony z wygodą i bezpieczeństwem to właśnie buty do pracy Solid Gear Venture 2. Tworząc ten model buta nie zapomnieliśmy też o środowisku dlatego wiele elementów konstrukcji modelu Venture zostało wykonane z materiałów recyklingowych.
Buty robocze SolidGear Venture 2 cechy produktu:
- klasa ochrony S3,
- podeszwa wykonana ze spienionego poliuretanu w technologii ETPU,
- wkładka OrthoLite® znana z obuwia górskiego i sportowego,
- wierzchnia część buta wykonana z mikrofibry,
- niemetalowy podnosek ochronny zabezpieczający palce 200J/15000N,
- niemetalowa wkładka antyprzebiciowa,
- certyfikat EN ISO 20345:2022 S3,
- właściwości antystatyczne,
- odporne na przemoczenia, zachlapania wodą,
- wiązanie BOA® Fit System,
- kod producenta SG76012.
Skandynawski styl i zaangażowanie w ochronę środowiska przyświecały konstruktorom buta roboczego Venture 2. Spód buta, szlufki, elementy ochronne wykonane zostały z materiałów z recyklingu, a kolorystyka buta - szary i zielony to barwy jednoznacznie wskazujące na dbałość o środowisko. Podeszwa wykonana ze spienionego poliuretanu ETPU, który jest maksymalnie elastyczny i wytrzymały gwarantuje najwyższy poziom komfortu znany z wcześniejszych modeli butów Solid Gear. Dodatkowo maksymalnie wentylowana i oddychająca wkładka OrthoLite® zapewni komfort noszenia również w ciepłe letnie dni. Miłośnicy pracy na zewnątrz nie muszę się jednak obawiać, but posiada certyfikat ochronny S3 - gwarantuje więc odporność na zachlapania wodą. Możesz więc śmiało pracować na powietrzu nie bojąc się drobnego deszczu czy porannej rosy. Całość dopełnia uwielbiany przez naszych klientów system szybkiego wiązania BOA® Fit System.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Base Protection
Buty robocze wysokie Base Protection K-Boogie Top
Solid Gear
Trzewiki robocze Solid Gear Tigris GTX AG High S3 WR SRC
Często wybierane do tego produktu: