Półbuty robocze Puma Velocity 2.0 Low S1P SRC ESD
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Model: Velocity 2.0 Low
Kod produktu: 643850
Cholewka: mikrofibra ze wzmocnieniami z TPU
Podszewka: oddychająca
Podeszwa: gumowa, żaroodporna, antypoślizgowa
Podnosek: z włókna szklanego
Rodzaj zapięcia: system szybkiego sznurowania
Klasa ochrony: S1P
Kolor: niebieski
Wymagania: zgoda z normą EN ISO 20345, S1P, SRC, ESD
Półbuty robocze Puma Velocity 2.0 Low S1P SRC ESD z anatomiczną wkładką
Model, który łączy w sobie najważniejsze cechy obuwia ochronnego i nowoczesny design. Dzięki unikatowej konstrukcji podeszwy IMPULSE.FOAM o różnych gęstościach, półbuty te cechują się doskonałą amortyzacją, stabilnością i komfortem - doskonale sprawdzą się podczas wielogodzinnej pracy. Podeszwa zewnętrzna jest antypoślizgowa i odporna na krótki kontakt z wysoką temperaturą - do 300oC, zapewnia bezpieczeństwo i jest wyjątkowo trwała. Wewnętrzna, anatomiczna wkładka evercushion® oraz wyściółka BreathActive odprowadzają wilgoć na zewnątrz buta, dbając tym samym o komfort termiczny stóp. Obuwie o klasie ochrony S1P, wyposażone w podnosek z włókna szklanego oraz wkładkę antyprzebiciową.
Cechy produktu:
- sportowy design,
- klasa ochrony S1P,
- podnosek z włókna szklanego,
- wkładka antyprzebiciowa,
- łatwa w czyszczeniu cholewka,
- oddychająca wyściółka,
- amortyzująca podeszwa odporna na krótki kontakt z wysoką temperaturą.
Zobacz wszystkie półbuty robocze w ofercie Baltic BHP!
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: