Buty robocze Albatros Clifton Low S3
Buty robocze Albatros Clifton Low S3 to lekkie i elastyczne buty do pracy zapewniające pełny zakres bezpieczeństwa podczas pracy. Przeznaczone dla osób, które nie chcą rezygnować ze sportowego stylu w pracy ale preferują szeroki zakres ochrony stopy przed zagrożeniami.
Buty robocze Albatros Clifton Low S3 cechy produktu:
- lekkie i elastyczne buty robocze,
- wykonane ze skóry oraz materiału tekstylnego,
- anatomiczna oddychająca wkładka,
- podeszwa antypoślizgowa SRC,
- elastyczna wkładka antyprzebiciowa FAP®,
- podnosek ochronny kompozytowy,
- dwuwarstwowa podeszwa DUO-PU,
- miękka i oddychająca wyściółka,
- kolekcja DYNAMIC,
- strefy poprawiające oddychalność,
- spełnia wymagania normy EN 20345 S3,
- waga tylko 580 g,
- kod produktu: 648700.
Sprawdź inne modele butów roboczych bez podnoska w BalticBHP.
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: