Buty robocze Arbesko Kontroll 231 S3

499,99 zł
Oszczędzasz: -50%
249,99 zł
Regularna cena: 499,99 zł Najniższa cena: 249,99 zł
Kolor: Czarny
  • Czarny
47
35
37
43
44
45
47
Zobacz tabelę rozmiarów
Jak mierzymy wkładkę?
  1. Wkładkę mierzymy sztywną linijką, płasko od przedniej krawędzi do krawędzi wkładki za piętą.
  2. Wkładki nie należy mierzyć centymetrem krawieckim, elastyczną miarką, nie należy dociskać miarki do krzywizny wkładki.
  3. Wymiary w tabeli podane są dla pomiaru od krawędzi do krawędzi wkładki.
  4. pomiar-wkladki
Jak dobrać długość wkładki?
  1. Połóż miarkę na podłodze i połóż na niej stopę. Zmierz długość swojej stopy.
  2. Dodaj o otrzymanego pomiaru 0,5 cm luzu roboczego wymaganego do wygodnej pracy.
  3. INSTRUKCJA POMIARU STOPY
Rozmiar DŁUGOŚĆ WKŁADKI
35 23 cm
36 23,5 cm
37 24,5 cm
38 25 cm
39 25,7 cm
40 26,5 cm
41 27,2 cm
42 27,7 cm
43 28,5 cm
44 29 cm
45 29,8 cm
46 30,4 cm
47 31 cm
48 31,9 cm
Zobacz tabelę rozmiarów
Jak mierzymy wkładkę?
  1. Wkładkę mierzymy sztywną linijką, płasko od przedniej krawędzi do krawędzi wkładki za piętą.
  2. Wkładki nie należy mierzyć centymetrem krawieckim, elastyczną miarką, nie należy dociskać miarki do krzywizny wkładki.
  3. Wymiary w tabeli podane są dla pomiaru od krawędzi do krawędzi wkładki.
  4. pomiar-wkladki
Jak dobrać długość wkładki?
  1. Połóż miarkę na podłodze i połóż na niej stopę. Zmierz długość swojej stopy.
  2. Dodaj o otrzymanego pomiaru 0,5 cm luzu roboczego wymaganego do wygodnej pracy.
  3. INSTRUKCJA POMIARU STOPY
Rozmiar DŁUGOŚĆ WKŁADKI
35 23 cm
36 23,5 cm
37 24,5 cm
38 25 cm
39 25,7 cm
40 26,5 cm
41 27,2 cm
42 27,7 cm
43 28,5 cm
44 29 cm
45 29,8 cm
46 30,4 cm
47 31 cm
48 31,9 cm
Ilość
W magazynie, wysyłka natychmiast
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Hej! kup ten produkt i odbierz  25 punktów Baltic Club  warte  5,00 zł

Buty robocze Arbesko Kontroll 231 S3 – cechy produktu:

  • Klasa S3 – zgodność z normą EN ISO 20345:2011, ochrona przed wilgocią, przebiciem i poślizgiem (SRC).
  • Hydrofobowa cholewka – tekstylna, odporna na wodę i wilgoć.
  • Podeszwa Michelin – wykonana z PU i gumy nitrylowej, antypoślizgowa i odporna na oleje oraz wysoką temperaturę.
  • Podnosek z włókna szklanego – lżejszy niż aluminium, zapewnia skuteczniejszą ochronę.
  • Miękka wkładka antyprzebiciowa – zwiększa komfort i elastyczność podczas pracy.
  • Amortyzacja pięty – dodatkowa poduszka dla lepszej absorpcji wstrząsów.
  • Wzmocnienie podbicia (shank) – zapewnia stabilność i wygodę, zwłaszcza przy pracy na drabinie.
Norma
ESD - ochrona przed wyładowaniami elektrostatycznymi
FO - odporność podeszew na olej napędowy
HRO - odporność spodów na kontakt z gorącym na kontakt z gorącym podłożem
P - odporność na przebicie z siłą 1100N
SR - odporność na poślizg na posadzce z płytek ceramicznych pokrytej gliceryną
Waga 1 buta r 42
640
Materiał
Syntetyczny
Normy EN
EN 20345
Klasa ochrony obuwia
S3
Podnosek
Kompozytowy
Wkładka antyprzebiciowa
Tak
Zapięcie
Wiązane
Membrana wodoodporna
Nie
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Producent: Arbesko

Osoba odpowiedzialna w EU:

ARBESKO AB
Vistaforsvägen 3
SE-523 37 Ulricehamn
e-mail:  info@arbesko.se