Buty robocze Toworkfor Silverstone S3 cechy produktu:
- Solidny, skórzany but o klasie S3,
- Oddychająca skóra nubukowa – wysoka trwałość materiału
- Antypoślizgowa podeszwa – doskonała przyczepność na różnych nawierzchniach
- Odporność na przebicie – elastyczna wkładka w podeszwie Q-FLEX chroni przed ostrymi przedmiotami
- Bez elementów metalowych – lekkie i wygodne
- Odporność na wodę – materiały WRU zapobiegają przenikaniu wilgoci (nie są wodoszczelne)
- Odporność podeszwy na wysoką temperaturę HRO – zabezpieczenie przed gorącymi powierzchniami
- 100% bez elementów metalowych – lekkie, a jednocześnie wytrzymałe
- Ochronny podnosek Carbonlight – lekki i wytrzymały, spełniający wymogi normy EN 20345.
- Podeszwa FUSION PU NITRILE RUBBER – zapewnia przyczepność i odporność na ścieranie
- Wkładka Comfort Insock – zwiększa komfort noszenia, amortyzuje i odprowadza wilgoć
- Materiał cholewki: nubuk – trwały i estetyczny
- Norma EN: 20345
- Waga: 615g
FO - odporność podeszew na olej napędowy
HRO - odporność spodów na kontakt z gorącym na kontakt z gorącym podłożem
P - odporność na przebicie z siłą 1100N
SRC - odporność na poślizg na obydwu podłożach ceramicznych i stalowych
WRU - przepuszczalność wody i absorpcja wody
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
AMF LDA.
RUA S.Cipriano 658
4835-461 Guimaraes
Portugalia
info@toworkfor.pt
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Często wybierane do tego produktu: