Buty robocze Engelbert Strauss Kastra II Low S3
Najniższa cena produktu 679,99 zł z dnia 19.05.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 679,99 zł z dnia 19.05.2024
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 68 punktów o wartości 6,80 zł
Buty robocze Engelbert Strauss Kastra II Low S3 to klasyczny model marki Engelbert Strauss w odświeżonym wydaniu. Legendarna trwałość tego modelu w połączeniu z szybkim wiązaniem BOA oraz doskonale zabezpieczonym przodem buta sprawia, że model Kastra II jest chętnie wybierany przez profesjonalistów z różnych branż. Ten model choć swoje waży i wydaje się toporny to jednak jest wygodny i komfortowy w noszeniu.
Buty robocze Engelbert Strauss Kastra II Low S3 cechy produktu:
- klasyczny model buta roboczego Engelbert Strauss,
- wysoko oblany przód buta zabezpiecza przed uszkodzeniami,
- antybakteryjna, oddychająca wyściółka,
- stalowy podnosek ochronny,
- klasa ochrony S3,
- agresywny bieżnik z antypoślizgowym wykończeniem - certyfikat SRC,
- certyfikat bezpieczeństwa EN 20345,
- szybkie wiązanie buta za pomocą BOA® Fit System,
- wodoodporna, wiatroodporna, oddychająca membrana dryplexx®,
- język buta zintegrowany z cholewką zapobiega przedostawaniu się pyłu i wody,
- niezwykle wygodna podeszwa z systemem biocage®,
- antystatyczna, olejo i paliwo odporna podeszwa,
- stalowa wkładka antyprzebiciowa w podeszwie,
- odporność na kontakt z wysoką temperaturą do 200°C,
- kod produktu: 93954.
Zobacz naszą krótką prezentacje produktu buty robocze Engelbert Strauss Kastra II Low S3
Engelbert Strauss Kastra low S3 - bez wiązania, bez ucisku
Nie lubisz wiązać? Technologia BOA jest dla Ciebie! Buty odpina się podnosząc pokrętło. Powoduje to natychmiastowe poluzowanie się stalowych linek i umożliwia łatwe wyjęcie stopy z buta. Doskonałe bezstopniowe dopasowanie, brak punktów nacisku, łatwe do założenia i zdjęcia, to cechy wyróżniające buty robocze Engelbert Strauss Kastra Low S3 od propozycji konkurencji. Buty Kastra Low wykonane zostały z mieszanki mikrofibry oraz niezwykle wytrzymałego materiału Cordura odpornego na uszkodzenia mechaniczne. Obuwie Kastra cechuje również doskonała oddychalność materiału, dzięki czemu Twoje stopy pozostaną suche i zdrowe. Zapewniają doskonałą ochronę stóp przed uszkodzeniami mechanicznymi, przebiciem, zgnieceniem. Stalowa wkładka antyprzebiciowa chroni stopę przed penetracją gwoździem czy innym ostrym narzędziem. Metalowy podnosek chroni palce pracownika przed zgnieceniem i zmiażdżeniem. Antypoślizgowa podeszwa SRC zapewnia stabilną przyczepność do podłoża i zapobiega niekontrolowanym poślizgom. Dodatkowo podeszwa jest antystatyczna i olejoodporna. Dzięki zastosowania innowacyjnej technologii Biocage®, buty są przyjazne dla Twoich stóp. Buty Strauss doskonale amortyzują nierówności terenu dzięki dodatkowym absorberom energii. W tych butach Twoje stopy będą czuły się komfortowo. Absorpcja energii pozytywnie wpływa na funkcjonowanie układu kostnego, odciąża kolana i kręgosłup.
Chcesz wiedzieć więcej na temat obuwia ochronnego? Zobacz inne produkty z kategorii buty robocze!
Szczegóły Produktu
Opis
- Normy EN
- EN 20345
- Klasa ochrony obuwia
- S3
- Podnosek
- Stalowy
- Materiał
- Syntetyczny
- Wkładka antyprzebiciowa
- Tak
- Zapięcie
- BOA
- Membrana wodoodporna
- Tak
- Typ BOA
- L6
- Norma
- HRO
SRC
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|