Buty robocze niskie Albatros Vortex Impulse Low S1P
Buty robocze niskie Albatros Vortex Impulse Low S1P to nowoczesne obuwie ochronne stylizowane i inspirowane sportowymi butami do biegania, które łączą w sobie wysoką jakość wykonania, komfort użytkowania oraz zaawansowane technologie zapewniające bezpieczeństwo w miejscu pracy. Idealne dla osób pracujących w różnych branżach wymagających robienia dużej ilości kroków podczas pracy. Model Albatros Vortex oferuje ochronę w klasie S1P z podnoskiem z kompozytu i elastyczną wkładką antyprzebiciową. Nowoczesne, ultralekkie materiały wykorzystane do produkcji pozwoliły na uzyskanie bardzo niskiej wagi obuwia, przy zachowaniu standardów bezpieczeństwa.
Buty robocze niskie Albatros Vortex Impulse Low S1P cechy produktu:
- lekkie i elastyczne,
- klasa ochrony S1P,
- podnosek z włókna szklanego,
- elastyczna wkładka FAP®lite zabezpiecza stopę od spodu przed przebiciem,
- buty bez elementów metalowych,
- wygodna, oddychająca wyściółka wewnątrz buta,
- cholewka buta wykonana z wytrzymałego materiału SAFETY KNIT®, ze wzmacnianymi elementami FITFRAME®,
- oddychająca wkładka wewnętrzna comfit®AIR,
- innowacyjna podeszwa DUAL.IMPULSE, absorbuje i oddaje energię podczas chodzenia odciążając stawy i układ kostny użytkownika,
- elastyczna pianka IMPULSE.FOAM ® odpowiada za przyjmowanie energii i obciążenia powstającego podczas stawiania kroku, a następnie oddaje ją przy stawianiu kolejnego kroku,
- podeszwa odporna na ciepło w krótkim kontakcie do 300 stopni celsjusza,
- norma ESD,
- certyfikat EN 20435 S1PS,
- kod produktu: 646410.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: