Dassy Triton czapka z daszkiem
Dassy

Dassy Triton czapka z daszkiem

27,99 zł
49,99 zł
-45%

Najniższa cena produktu 27,99 zł z dnia 29.03.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 27,99 zł z dnia 29.03.2024

Kolor
  • Czarny
  • Khaki
Ilość

  W magazynie, wysyłka natychmiast

Dostawa od 0 zł

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 3 punktów

Nie wiesz w jakim rozmiarze czapka będzie dla Ciebie? To nic! Czapka z daszkiem Dassy Triton to uniwersalny model z regulacją na rzep, dzięki czemu będzie pasować na każdą głowę. 

Cechy produktu:

  • zapinana na elastyczny rzep,
  • ozdobiona logiem na froncie,
  • doskonale chroni przed słońcem,
  • materiał: 100% bawełna,
  • kod producenta 910004.

Podstawowy model czapki roboczej z daszkiem od Dassy Workwear. Wykonana w 100% z bawełny, z dużym haftem Dassy Workwear na przednim panelu. Regulowana jest za pomocą zapięcia na rzep z tyłu. Świetnie uchroni Cię przed niebezpiecznymi promieniami słońca zapewniając bezpieczeństwo. Dzięki uniwersalnemu wzorowi doskonała jest zarówno do pracy, jak i do codziennego noszenia.

Sprawdź również inne produkty Dassy Workwear w ofercie balticbhp.pl!

Szczegóły Produktu

Dassy
5414729026282

Opis

Materiał
Bawełna

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl

 

Zainteresowały Cię produkty Dassy Workwear których nie znalazłeś na naszej stronie?