Półbuty robocze BASE BE-Free S3
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Obuwie robocze Be-Free znanego włoskiego producenta Base Protection to produkt dla wymagających. Model ten wykonany jest z wysokiej jakości skóry. Zastosowana antypoślizgowa podeszwa, wkładka odporna na przebicie oraz kompozytowy podnosek zapewni Ci ochronę i bezpieczeństwo w czasie pracy.
Cechy produktu:
- wykonane z wodoodpornej skóry woskowanej,
- mają właściwości antybakteryjne,
- wyściełany zapiętek z lycry,
- wyposażone w kompozytowy podnosek i wkładkę antyprzebiciową,
- posiadają profilowaną wkładkę, którą można wymieniać,
- antypoślizgowa podeszwa odporna na wysoką temperaturę i oleje,
- spełniają wymagania norm EN ISO 20345:2011, S3, SRC,
- kod produktu B0872.
Półbuty robocze BASE BE-Free S3 - lekkie i komfortowe
Obuwie robocze Be-Free popularnej włoskiej marki Base Protection. Model ten wykonany jest z wysokiej klasy wodoodpornej skóry woskowanej. Wyposażony jest w niemetalową wkładkę odporną na przebicie, która jest elastyczna i lżejsza od wkładek metalowych oraz w równie lekki kompozytowy podnosek, który posiada uformowaną taśmę zapobiegającą odkształcaniu się. BASE BE-Free S3 posiada wyściełany zapiętek z lycry, zmniejszający ryzyko zapalenie ścięgna oraz zwiększający wygodę. Zastosowana lekka i komfortowa podeszwa AirTech zapobiega zmęczeniu stóp. Podszewka 3D Hi-Tech gwarantuje oddychalność oraz ma właściwości antybakteryjne, dzięki czemu minimalizuje powstanie chorób grzybiczych stóp oraz niweluje powstawanie nieprzyjemnych zapachów.
Zobacz wszystkie półbuty robocze dostępne w ofercie Baltic BHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: