Okulary ochronne Bolle Cobra COBFSPSI
Okulary ochronne Bolle Cobra to doskonała propozycja dla osób poszukujących skutecznej ochrony wzroku w różnorodnych warunkach pracy i aktywności sportowych. Ze względu panoramiczną konstrukcje soczewki oraz gumę uszczelniającą zapewniają nie tylko wysoki poziom bezpieczeństwa ale i komfort noszenia.
Okulary ochronne Bolle Cobra COBFSPSI cechy produktu:
- wizjer wykonany z poliwęglanu o grubości 2,2 mm,
- powłoka antyzarysowująca (anti-scratch) oraz wewnętrzna anti-fog,
- filtr UV,
- silikonowy, antypoślizgowy nosek,
- regulowana elastyczna taśma zapobiegająca zgubieniu okularów podczas pracy,
- zdejmowana pianka uszczelniająca, która zapewnia dodatkową ochronę przed drobinami pyłu i kurzu,
- szeroki panoramiczny wizjer zapewniający doskonałe pole widzenia,
- posiadają certyfikat EN 166,
- kod produktu: COBFSPSI,
- numer katalogowy: 7752.
Co otrzymujesz w zestawie Okulary ochronne Bolle Cobra COBFSPSI?
- regulowaną, elastyczną taśmę na głowę,
- etui do przechowywania okularów,
- gąbkę uszczelniającą.
Szczegóły techniczne okularów ochronnych Bolle Cobra COBFSPSI:
- Waga: Zaledwie 25 g, co sprawia, że okulary są lekkie i wygodne nawet podczas długotrwałego noszenia.
- Klasa wytrzymałości: BT KN, zapewniająca skuteczną ochronę przed uderzeniami i innymi zagrożeniami mechanicznymi.
- Klasa wytrzymałości ramki: 3 BT, gwarantująca solidność konstrukcji.
- Klasa optyczna: 1, co oznacza klarowność widzenia bez zniekształceń.
- Filtry: 2C-1.2, zapewniające ochronę przed promieniowaniem UV oraz światłem odbijającym.
Sprawdź inne modele okularów marki Bolle w BalticBHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Cerva
Kask do pracy na wysokości Alpinworker Pro Climb
Często wybierane do tego produktu: