Półmaska 3M 6000 przeznaczona do wielorazowego użytku. Model ten zapewnia ochronę dróg oddechowych przed szkodliwymi substancjami takimi jak pył, gaz oraz dym. Półmaska może być używana razem z innymi środkami ochrony wzroku oraz słuchu.
Cechy produktu:
- waga ok. 85 g,
- lekka i łatwa w obsłudze,
- wykonana z materiału elastomerowego,
- półmaska o niskim profilu,
- mocowanie nagłowne,
- nie wymaga konserwacji,
- wykonana z nieuczulającego materiału,
- wyposażona w podwójny filtr,
- łatwa w czyszczeniu i konserwacji,
- system złącza bagnetowego,
- rozmiary: 6100 - mały, 6200 - średni, 6300 - duży,
- spełnia wymagania normy EN140.
Półmaska serii 6000 została zaprojektowana do ochrony układu oddechowego przed szkodliwymi substancjami, toksycznymi pyłami, gazami i dymami występującymi w środowisku pracy. Stworzona z nowoczesnego, lekkiego materiału elastomerowego. Produkt wielokrotnego użytku, łatwy w czyszczeniu i konserwacji. Wymienne elementy oczyszczające: pochłaniacze (serii 6000) i filtry (serii 2000 i 5000). Półmaska 6000 wyposażona jest w system złącza bagnetowego i podwójny filtr, zapewnia niskie opory oddychania. Produkt doskonale wyważony, stabilny, nie ogranicza pola widzenia, zapewnia komfort i bezpieczeństwo. Opcjonalne podłączenie powietrza sprężonego. Kompatybilna ze środkami wzroku i słuchu.
Chcesz wiedzieć więcej na temat produktu? Odwiedź nasz blog!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: