

PÓŁMASKA 3M 6000 WIELOKROTNEGO UŻYTKU
Model: 6300
Rozmiary: 6100 - mały, 6200 - średni, 6300 - duży.
Waga: ok 85 g
Kolor: szary
Norma: EN140
Wykonanie półmaski: materiał elastomerowy, niski profil, mocowanie nagłowne, system złącza bagnetowego, konstrukcja wyposażona w podwójny filtr.
PÓŁMASKA 3M 6000 WIELOKROTNEGO UŻYTKU
Półmaska serii 6000 została zaprojektowana do ochrony układu oddechowego przed szkodliwymi substancjami, toksycznymi pyłami, gazami i dymami występującymi w środowisku pracy. Stworzona z nowoczesnego, lekkiego materiału elastomerowego. Produkt wielokrotnego użytku, łatwy w czyszczeniu i konserwacji. Wymienne elementy oczyszczające: pochłaniacze (serii 6000) i filtry (serii 2000 i 5000). Półmaska 6000 wyposażona jest w system złącza bagnetowego i podwójny filtr, zapewnia niskie opory oddychania. Produkt doskonale wyważony, stabilny, nie ogranicza pola widzenia, zapewnia komfort i bezpieczeństwo. Opcjonalne podłączenie powietrza sprężonego. Kompatybilna ze środkami wzroku i słuchu.
PÓŁMASKA 3M 6000 WIELOKROTNEGO UŻYTKU - cechy produktu:
- lekka i łatwa w obsłudze,
- nie wymaga konserwacji,
- wykonana z nieuczulającego materiału,
- wyposażona w podwójny filtr,
- łatwa w czyszczeniu i konserwacji,
- system złącza bagnetowego.
Chcesz wiedzieć więcej na temat produktu? Odwiedź nasz blog!
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Szybkie porównanie
Produkt | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Dostępność | En stock | En stock | ||
Cena | 37,99 zł 66,99 zł | 65,99 zł | 69,99 zł | 79,99 zł |
Opis | ||||
Niema cech do porównania | ||||
- Nazwa : Do 101 dni na zwrot
- Opis
Najważniejsze informacje:
- Czy mogę zwrócić produkt? Tak. Bez podawania przyczyny.
- Czy mogę wymienić produkt? Tak. Możesz zwrócić produkt i złożyć kolejne zamówienie.
- Ile czasu mam na zwrot? Do 101 dni, jeśli jesteś zarejestrowanym Klientem (po 14 dniach możesz odesłać tylko produkty nieużywane, z metkami i w oryginalnym opakowaniu). Jeśli jesteś Klientem niezarejestrowanym - przysługuje Ci ustawowe prawo do odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
- Czy zwrot jest darmowy? Tak, dla zarejestrowanych klientów.
- Czy przy zakupie na fakturę mogę zwrócić produkt? Tak.
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie. Wystarczy inny dowód zakupu lub zwrot przez konto na sklepie.
- Ile czasu muszę czekać na zwrot środków? Zazwyczaj 3-4 dni. Maksymalnie do 14 dni od otrzymania przez nas kompletu informacji i produktu.
Najczęściej zadawane pytania:1. Ile czasu mam na zwrot produktu?
Jeśli jesteś Klientem zarejestrowanym w Sklepie, produkt możesz zwrócić w terminie do 101 dni, o ile jest on nieużywany, z oryginalnymi metkami oraz elementami zabezpieczającymi i w oryginalnym opakowaniu. Standardowo, zgodnie z obowiązującymi przepisami przysługuje Ci do 14 dni na odstąpienie od umowy (zwrot).
2. Jak dokonać zwrotu?
Zwrotu możesz wygodnie dokonać przez system sklepu. Klient zarejestrowany dokonuje zwrotu w tym miejscu: zwrot dla zarejestrowanych klientów. Klient nie zarejestrowany może dokonać zwrotu w tym miejscu: zwrot dla niezarejestrowanych. Wybierz numer zamówienia i produkty do zwrotu, uzupełnij kilka informacji i gotowe, nie musisz wypełniać żadnych formalności.
3. Jak dokonać wymiany?
Możesz wymienić produkt w ten sposób, że zwrócisz produkt którego nie chcesz zatrzymać i zamówisz nowy. Możesz poczekać na zwrot środków przed złożeniem kolejnego zamówienia lub od razu zamówić kolejny.
4. Czy muszę coś płacić za zwrot?
Zarejestrowani klienci nie płacą za zwrot.
5. W jaki sposób i w jakim czasie otrzymam zwrot środków?
Zwrot otrzymasz od nas w ciągu 3-4 dni roboczych od zweryfikowania otrzymanej od Ciebie paczki. Maksymalnie może nam to zająć 14 dni. Zwrot środków otrzymasz w taki sposób w jaki płaciłeś za zamówienie. Jeśli zamówienie opłaciłeś za pobraniem, wówczas zwrot otrzymasz na konto bankowe podane w formularzu.
6. Zwróciłem paczkę i nie otrzymałem pieniędzy. Dlaczego?
Jeśli nie otrzymałeś od nas zwrotu środków, sprawdź swoją skrzynkę e-mail oraz powiadomienia na telefonie. Prawdopodobnie w formularzu zwrotu brakuje wymaganych danych.
Kliknij tutaj aby uzyskać więcej informacji
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane