• Półmaska przeciwpyłowa 3M 9312+ FFP1
  • Nowy
3M

Półmaska przeciwpyłowa 3M 9312+ FFP1

8,39 zł
Oszczędzasz: -29%
5,99 zł
Ilość
W magazynie, wysyłka natychmiast
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  0.6 punktów  o wartości  0,12 zł

Półmaska przeciwpyłowa 3M 9312 FFP1 cechy produktu:

  • Klasa ochrony: FFP1 – chroni przed nietoksycznymi pyłami i mgłami do 4-krotności NDS.
  • Konstrukcja: 3-panelowa, składana – ułatwia przechowywanie i dopasowanie.
  • Materiał filtrujący: Technologia filtra o niskim oporze oddychania zwiększająca komfort.
  • Górny panel: Tłoczony, redukuje zaparowanie okularów.
  • Zawór wydechowy: 3M™ Cool Flow™ – odprowadza ciepło i wilgoć.
  • Patka podbródkowa: Ułatwia dopasowanie do twarzy.
  • Normy: EN 149:2001+A1:2009.
  • Taśmy nagłowne: Kolor żółty – oznaczenie poziomu ochrony FFP1.
  • Przeznaczenie: Ochrona przed pyłem i mgłą w środowiskach przemysłowych.
Normy EN
EN 149 - Urządzenia do ochrony układu oddechowego, półmaski filtrujące do ochrony przed cząsteczkami
Klasa ochrony
FFP1
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

3M Poland Sp. z o.o.

Katowicka 117

Nadarzyn 05-830

3m@3m.pl