Kombinezon ochronny 3M 4515 oddychający
Kombinezon ochronny 3M 4515 oddychający zapewnia wszechstronną ochronę przed niebezpiecznymi pyłami i drobnymi rozpryskami cieczy gwarantując jednocześnie dobre parametry oddychalności i paroprzepuszczalności. Zapewnia ochronę chemiczną Typ 5 i 6. Kombinezon wykonany jest z tkaniny typu SMS o gramaturze 50g/m2.
Kombinezon ochronny 3M 4515 oddychający cechy produktu:
- kombinezon zapewnia ochronę zgodną z kategorią 3 odzieży ochronnej - Typ 5 - kombinezon pyłoszczelny, typ 6 - ograniczona szczelność natryskowa,
- zapewnia ochronę przed skażeniem radioaktywnym: zgodnie z normą EN 1073-2,
- zakończenia mankietów i nogawek wykonane z elastycznego materiału pomagają zachować szczelność podczas pracy i nie krępują ruchów,
- dwustronny zamek błyskawiczny,
- elastyczne wykończenie kaptura,
- elastyczna guma w pasie zapewnia lepsze dopasowanie kombinezonu do ciała,
- materiał główny jest oddychający, niskopylący, wytrzymały na uszkodzenia mechaniczne.
Do jakich prac polecamy kombinezon ochronny 3M 4515?
- sprzątanie pomieszczeń, czyszczenie konstrukcji,
- praca z materiałami izolacyjnymi, wełną mineralną,
- praca z azbestem, utylizacja,
- prace produkcyjne, porządkowe, magazynowe,
- szlifowanie,
- lekkie prace remontowe.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
3M Poland Sp. z o.o.
Katowicka 117
NADARZYN 05-830
e-mail: 3m@3m.pl
Ogólna informacja o bezpieczeństwie produktu
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: