• Półmaska 3M 6000 do szlifowania kompletna z filtrami
  • Nowy
3M

Półmaska 3M 6000 do szlifowania kompletna z filtrami

149,99 zł
Oszczędzasz: -27%
109,99 zł
Regularna cena: 149,99 zł Najniższa cena: 109,99 zł
M
M
L
Ilość
W magazynie, wysyłka natychmiast
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  11 punktów  o wartości  2,20 zł

Półmaska 3M 6000 do szlifowania kompletna z filtrami to zestaw przygotowany dla profesjonalistów, którzy w swojej pracy potrzebują skutecznej ochrony przed szkodliwymi pyłami. Maska 3M 6000 z dodatkiem filtrów P3 o najwyższej trzeciej klasie ochrony przed pyłami stanowi skuteczna barierę przed azbestem, pyłem powstającym przy szlifowaniu betonu czy stali. 

Co znajdziesz w zestawie produktów Półmaska 3M 6000 do szlifowania kompletna z filtrami?

  • półmaska ochronna 3M 6000 w wybranym rozmiarze M lub L,
  • komplet filtrów przeciwpyłowych 3M 2135 P3 R.

Do jakich prac możesz stosować ten zestaw?

  • szlifowanie betonu,
  • szlifowanie drewna, 
  • wiercenie, wyburzenia,
  • praca z materiałami izolacyjnymi np. wełna mineralna,
  • szlifowanie gładzi,
  • prace z azbestem,
  • sprzątanie, prace porządkowe,
  • szlifowanie płyty osb, mdf,
  • szlifowanie stali.
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.