

100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 2 punktów
Pokrywa filtra przeciwpyłowego 3M 501 to niezbędnik do stosowania filtrów serii 5900. Pokrywy montowane są w łatwy, i szybki sposób. Pokrywę można kupować osobną lub w komplecie z maską, a także z podstawką pod filtr.
Pokrywa filtra przeciwpyłowego 3M 501 jest niezbędnym elementem wyposażenia maski lub półmaski 3M przy stosowaniu filtrów przeciwpyłowych serii 5900 (3M 5911, 3M 5925, 3M 5935). Mocowanie filtrów przeciwpyłowych do pochłaniaczy gazów lub podstawy filtrów 3M 603 odbywa się właśnie z wykorzystaniem pokrywy filtra. Należy zawsze pamiętać o prawidłowym montażu filtrów przeciwpyłowych 3M serii 5900. Filtr należy założyć zadrukowaną częścią w stronę maski, a następnie zamknąć pokrywą, aż do wystąpienia kliknięcia. Pokrywy mocowane są do pochłaniaczy lub podstawek osadzonych na masce za pomocą połączenia bagnetowego, są proste w montażu, a wymiana wkładów filtrujących zajmuje chwile. Uwaga, pokrywę można kupować osobną lub w komplecie z maską, a także z podstawką pod filtr. Pokrywa filtra 3M 501 to składowa część maski pełnotwarzowej 3M serii 6000 oraz półmaski 3M serii 6000 i 7500. Pokrywa kompatybilna z filtrami 3M serii 5000 i podstawą do filtrów 603. Uwaga, pokrywę można kupować osobną lub w komplecie z maską, a także z podstawką pod filtr.
Sprawdź inne produkty marki 3m
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane