Torba narzędziowa Diggers Tape Measure Pouch
Diggers

Torba narzędziowa Diggers Tape Measure Pouch

74,99 zł
94,99 zł
-22%

Najniższa cena produktu 74,99 zł z dnia 25.04.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 74,99 zł z dnia 25.04.2024

Ilość

  W magazynie, wysyłka natychmiast

Dostawa od 0 zł

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

  30 dni na zapłatę PayPO / Spingo

Dostępne dla firm i klientów indywidualnych

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 7 punktów o wartości 0,70 zł

Miej potrzebne narzędzia zawsze pod ręką! Wyposaż się w torbę na narzędzia Diggers Tape Measure Pouch, którą można przypiąć do pasa narzędziowego za pomocą nowoczesnego systemu mocującego Quick Klik.

Cechy produktu:

  • niezwykle solidna,
  • kompaktowy rozmiar,
  • system mocowania Quick Click,
  • można połączyć z dowolnym pasem Diggers,
  • materiał: poliester,
  • wysokość: 23 cm,
  • szerokość: 16 cm,
  • grubość: 10 cm,
  • kod producenta: DK590.

Wytrzymała torba narzędziowa Diggers Tape Measure Pouch wyposażona jest w nowoczesny systemem mocowania Quick Click. Wykonana z porządnego ABS-u klamra umożliwia szybkie i proste przymocowanie torby do pasa narzędziowego na wytrzymały zatrzask. Solidna konstrukcja gwarantuje, że kieszeń na narzędzia sprawdzi się nawet na najcięższych warunkach. Model ten bez problemu zmieści taśmę mierniczą bądź garści gwoździ. 

Zajrzyj do kategorii pasy i kieszenie narzędziowe, aby sprawdzić wszystkie dostępne torby przeznaczone na narzędzia.

Szczegóły Produktu

Diggers
5425009852590

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl