Pas monterski Diggers workbelt
Diggers

Pas monterski Diggers workbelt

39,99 zł
59,99 zł
-34%

Najniższa cena produktu 39,99 zł z dnia 29.03.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 39,99 zł z dnia 29.03.2024

Ilość

  W magazynie, wysyłka natychmiast

Dostawa od 0 zł

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 4 punktów

Chcesz mieć wszystkie narzędzia i akcesoria potrzebne do pracy zawsze w zasięgu ręki? Wyposaż się w pas monterski oraz torby narzędziowe marki Diggers i połącz je za pomocą nowoczesnego, łatwego i szybkiego systemu mocującego Quick Click.

Cechy produktu:

  • nowoczesna, solidna klamra,
  • sprzączka z unikalną regulacją,
  • stalowa końcówka z klipsem,
  • wykonany z porządnego materiału poliestrowego,
  • kompatybilny ze wszystkimi torbami z systemem Quick Click,
  • długość: 53 cm,
  • szerokość: 5 cm,
  • kod producenta: DK644.

Pas monterski Diggers workbelt DK644 kompatybilny jest ze wszystkimi akcesoriami mocowanymi za pomocą systemu Quick Click. Łącząc go z kieszenią narzędziową Diggers będziesz mieć wszystkie potrzebne narzędzia zawsze pod ręką. Pas roboczy wykonany jest z wysokiej jakości materiału. Wyposażony w solidną klamrę z regulacją długości, dzięki czemu łatwo można go dopasować do użytkownika. Zastosowana stalowa końcówka z klipsem pozwala łatwo dociąć i dostosować długość paska, bez konieczności wkładania nadmiaru. Długość tego modelu to 53 cm.

Zobacz też inne produkty marki Diggers dostępne w BalticBHP!

Szczegóły Produktu

Diggers
5425009852644

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl