Torba narzędziowa Diggers All Purpose Pouch DK613
Diggers

Torba narzędziowa Diggers All Purpose Pouch DK613

109,99 zł
144,99 zł
-25%

Najniższa cena produktu 109,99 zł z dnia 23.04.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 109,99 zł z dnia 23.04.2024

Ilość

  W magazynie, wysyłka natychmiast

Dostawa od 0 zł

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

  30 dni na zapłatę PayPO / Spingo

Dostępne dla firm i klientów indywidualnych

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 11 punktów o wartości 1,10 zł

Kupując profesjonalną torbę narzędziową Diggers All Purpose Pouch możesz mieć przy sobie jeszcze więcej potrzebnych narzędzi niż dotychczas. Przekonaj się sam!

Cechy produktu:

  • niezwykle pojemna,
  • 1 duża kieszeń,
  • uchwyt na młotek,
  • porządna konstrukcja,
  • system mocowania Quick Click,
  • kod producenta: DK613.

Wysokiej jakości kieszeń narzędziowa Diggers All Purpose Pouch wyposażona jest w innowacyjny system mocujący Quick Click, dzięki któremu przymocujesz ją praktycznie w każdym miejscu. Solidnie wykonana. Wytrzyma nawet najcięższe warunki pracy. Torba narzędziowa posiada jedną obszerną kieszeń oraz uchwyt na młotek. Doskonale sprawdzi się do przechowywania gwoździ, wkrętów i kołków. Można ją mocować do pasa narzędziowego, jak i używać samodzielnie.

Zobacz także inne pasy i kieszenie narzędziowe.

Szczegóły Produktu

Diggers
5425009852613

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl