• Plecak narzędziowy Hultafors 590120
  • Nowy

Plecak narzędziowy Hultafors 590120

829,99 zł
Oszczędzasz: -10%
754,99 zł
Regularna cena: 829,99 zł Najniższa cena: 754,99 zł
Ilość
Wysyłka 48H
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  75.5 punktów  o wartości  15,10 zł

Nie zapomnij kupić do tego produktu....

Plecak narzędziowy Hultafors 590120 cechy produktu

  • 42 kieszenie i uchwyty narzędziowe, w tym wyściełany pokrowiec na laptopa/tablet, metalowy zaczep na taśmy miernicze i kieszeń na butelkę.
  • Chroniąca przed uszkodzeniami i stabilna formowana podstawa.
  • Ergonomiczne wyściełane szelki o trójwymiarowym profilu.
  • Torba wykonana z niezwykle wytrzymałego poliestru balistycznego 1680 Denier, przetestowana pod obciążeniem statycznym 60 kg.
  • Wymiary: 37 x 34 x 48 cm.

Dlaczego warto wybrać Plecak narzędziowy Hultafors 590120?

Solidna, formowana podstawa zapewnia stabilność i ochronę przed wilgocią, dzięki czemu narzędzia pozostają suche i bezpieczne. Przemyślany układ kieszeni i uchwytów ułatwia organizację oraz szybki dostęp do sprzętu. Ergonomiczne, wyściełane szelki gwarantują wygodę nawet podczas długiego noszenia. Wytrzymała konstrukcja z poliestru balistycznego sprawia, że plecak sprosta nawet najtrudniejszym warunkom pracy.

0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

HULTAFORS GROUP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Santocka 39

71-083 Szczecin

office@hultaforsgroup.pl