Torba nieprzemakalna Mascot Workwear 24150-M99-09
Torba nieprzemakalna Mascot Workwear 24150-M99-09 o pojemności 40 litrów to doskonały element wyposażenia każdego profesjonalisty, który pozwala na łatwe i bezpieczne transportowanie ubrań roboczych i niezbędnego wyposażenia. Solidny i wodoodporny materiał zabezpiecza zawartość torby przed zamoknięciem i zabrudzeniem. Klejone szwy nadają torbie Mascot pełną wodoodporność. Nie wrzucalibyśmy jej do wody, ale bez obaw możesz jej używać podczas ulewnych deszczy.
Torba nieprzemakalna Mascot Workwear 24150-M99-09 cechy produktu:
- pojemność 40 litrów,
- wodoodporny materiał,
- klejone szwy,
- wodoodporna kieszeń zapinana na zamek błyskawiczny,
- skład: 70% włókno chlorowe/30% poliester,
- certyfikat OEKO-TEX® STANDARD 100 - brak szkodliwych substancji,
- dwa uchwyty do noszenia w ręce z podkładką ochronną, która zapobiega wbijaniu się w dłonie,
- taśma na ramię ułatwia przenoszenie cięższych przedmiotów,
- kod produktu: 24150-M99-09.
Torba nieprzemakalna Mascot Workwear 24150-M99-09 to doskonała propozycja dla osób, które często podróżują do pracy i poszukują sprawdzonej i niezwodnej ochrony swoich przedmiotów. Wykonana z mocnego i wodoodpornego materiału chroni zawartość przed pyłem, kurzem i wodą. Zewnętrzna kieszeń z zamkiem wodooszczelnym pozwala na schowanie podręcznych przedmiotów lub dokumentów.
Sprawdź pozostałe produkty Mascot Workwear w ofercie Balticbhp.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: