Uchwyt na młotek Diggers Hammer Loop DK669

64,99 zł
Oszczędzasz: -27%
47,99 zł
Regularna cena: 64,99 zł Najniższa cena: 47,99 zł
Ilość
W magazynie, wysyłka natychmiast
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  4.8 punktów  o wartości  0,96 zł

Nie zapomnij kupić do tego produktu....

Uchwyt na młotek Diggers Hammer Loop sprawi, że młotek będziesz miał zawsze pod ręką.

Cechy produktu:

  • wykonany z połączenia tworzywa ABS i stali,
  • duży uchwyt,
  • pasek zapinany na rzep,
  • mocna klamra do mocowania na pasie lub kieszeni,
  • nitowany na stalowych nitach,
  • kod produkt DK699.

Uchwyt na młotek Diggers Hammer Loop od firmy Diggers jest niezastąpionym, dodatkowym wyposażeniem pasa narzędziowego, bądź kieszeni narzędziowej. Uchwyt wykonany został z metalu i tworzywa ABS o bardzo wysokiej wytrzymałości. Nitowany na stalowych nitach. Uchwyt mocowany bardzo mocną i solidną klamrą. Pasuje do każdego rodzaju pasów narzędziowych oraz współdziała z każdym rodzajem młotka. Uchwyt posiada pasek zapinany na rzep, który może służyć do trzymania np. przewodu od wkrętarki lub innego narzędzia.

Zobacz też inne akcesoria i kieszenie narzędziowe.

0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.