Półbuty robocze BASE K-JUMP S1P
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Półbuty robocze BASE K-JUMP S1P to połączenie włoskiego stylu z nowoczesną technologią i wygodą. Wyposażone w system amortyzacji I-daptive zapewnia doskonały komfort noszenia oraz wysoki poziom bezpieczeństwa.
Półbuty robocze BASE K-JUMP S1P cechy produktu:
- Model: K-JUMP
- Cholewka: bezszwowy oddychający materiał
- Podszewka: materiał 3Dtech - antybakteryjny, oddychający
- Podeszwa: odporna na oleje i wysoką temperaturę guma antypoślizgowa
- Podnosek: aluminiowy
- Rodzaj zapięcia: system BOA
- Klasa ochrony: S1P
- Kolor: szary
- Nr katalogowy: B1005A
- Wymagania: zgoda z normą EN ISO 20345:2011, S1, P, SRC, HRO
Półbuty robocze BASE K-JUMP S1P - światowa technologia
Półbuty robocze BASE K-JUMP S1P to buty robocze o nowoczesnym designie z najnowszej kolekcji KAPTIV charakteryzującej się odważnym połączeniem kolorów aby przyciągać wzrok, a przede wszystkim wykorzystaniem najnowszych technologii dla podniesienia wygody użytkowania obuwia. Model BASE K-JUMP S1P posiada dynamiczny wygląd buta sportowego i doskonale sprawdzi się również jako obuwie do noszenia na co dzień. Aluminiowy podnosek dla zmniejszenia wagi obuwia, oraz dodatkowo wysmuklenia sylwetki buta. Dla zwiększenia wygody, podeszwa została wykonana z wykorzystaniem technologii I-daptive która dostosowuje rozłożenie masy użytkownika dla lepszej amortyzacji stopy oraz zmniejszenia zmęczenia stóp. Antybakteryjna wyściółka Smell Stop, specjalnie skonstruowaną wkładka Dry'nAir która pozwala na ciągłe krążenie powietrza w bucie, co podnosi komfort noszenia i oddychalność skóry.
Półbuty robocze BASE K-JUMP S1P cechy produktu:
- wykonane z oddychającego materiału,
- wiązanie w systemie BOA,
- aluminiowy podnosek,
- kompozytowa wkładka antyprzebiciowa,
- profilowana, wymienialna wkładka,
- podeszwa antypoślizgowa zgodna z SRC,
- właściwości antystatyczne,
- odporne na działanie paliwa i oleju.
Zobacz wszystkie półbuty robocze w ofercie Baltic BHP!
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: