Bluza polarowa Bosafety Hybrid

179,99 zł
Kolor: Szary
  • Szary
M
S
M
L
XL
XXL
3XL
4XL
WYPRZEDANE
Zobacz tabelę rozmiarów

ROZMIAR A. OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ [CM] B. WZROST UŻYTKOWNIKA [CM]
S 86-94 168-176
M 94-102 172-180
L 102-110 176-184
XL 110-118 180-188
XXL 118-126 184-192
3XL 126-134 188-194
Zobacz tabelę rozmiarów

ROZMIAR A. OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ [CM] B. WZROST UŻYTKOWNIKA [CM]
S 86-94 168-176
M 94-102 172-180
L 102-110 176-184
XL 110-118 180-188
XXL 118-126 184-192
3XL 126-134 188-194
Ilość
W magazynie, wysyłka natychmiast
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  18 punktów  o wartości  3,60 zł
Nadruk
( Zobacz )
( Zobacz )
( Zobacz )
( Zobacz )
( Zobacz )
( Zobacz )
Nadruk wytrzymałą folią. Nadruk tylko z loga w PDF lub w krzywych - nie pracujemy na plikach JPG, PNG. Czas realizacji około 3-4 dni robocze. Prześlij logo/nadruk na print@balticenterprise.pl. Brak prawa zwrotu.
Za nadruk zapłacisz: 0

Nie zapomnij kupić do tego produktu....

Bluza polarowa Bosafety Hybrid cechy produktu:

  • Materiał: poliester
  • Od środka miękki polar zapewniający komfort i ciepło
  • Gramatura: 260 g/m²
  • Kombinacja dwóch rodzajów tkanin
  • Kieszeń na piersi zapinana na zamek
  • Dwie kieszenie w okolicy pasa zapinane na zamek
  • Elastyczne mankiety dla lepszego dopasowania
  • Przedłużony tył
  • Kod produktu: ML-HYBRID-0602
Materiał
Bawełna
Membrana wodoodporna
Nie
Krój
Slim fit
Kaptur
Nie
Warstwa
Środkowa
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

UAB „Saugima”

Smėlynės g. 112

Panevėžys LT-35113

eshop@saugima.com