Buty robocze wysokie Base T-Rex TOP S3
Buty robocze zimowe Base T-Rex TOP to zaawansowane obuwie ochronne, idealne do pracy w trudnych warunkach zimowych. Klasa S3 HRO CI HI SRC, zapewnia kompleksową ochronę i komfort w niskich temperaturach oraz wymagających środowiskach. Cholewka wykonana jest z wodoodpornej skóry nubukowej, co gwarantuje ochronę przed wilgocią. Wyściółka SmellStop o właściwościach antybakteryjnych zapobiega nieprzyjemnym zapachom, zapewniając świeżość wewnątrz buta. Buty posiadają opatentowaną wkładkę Fortrex, która zapewnia odporność na przebicie, a także perforowaną wkładkę wewnętrzną Dry'n Air, dbającą o odpowiednią wentylację stopy.
Buty robocze zimowe Base T-Rex TOP S3 cechy produktu:
- lekki, kompozytowy podnosek SlimCap wytrzymały do 200J
- podeszwa Fortrex
- izolacja przed zimnem do -17°C
- izolacja przed ciepłem 150°C (krótkotrwały kontakt do 1 minuty do 300°C)
- praktyczny slot drabinowy w podeszwie ułatwia utrzymanie pozycji i przyczepność na drabinie
- Odporność na przebicie 3 mm
- Izolacja termiczna: zimno do -17°C, ciepło do 150°C
- Odporność na węglowodory
- Antystatyczne, amortyzacja pod piętą
- Wysoka ochrona termiczna (300°C przez 1 minutę)
- wykonane z wodoodpornego nubuku
- wyściółka antybakteryjna SmellStop
- podeszwa antypoślizgowa z agresywnym bieżnikiem,
- kod produktu: B1610.
HRO
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: