• Sandały robocze damskie 307 S1
HIT CENOWY

Sandały robocze damskie 307 S1

144,99 zł
Oszczędzasz: -7%
134,99 zł
Kolor: Różowe
  • Różowe
36
36
37
38
39
40
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  13.5 punktów  o wartości  2,70 zł

Sandały robocze 307 S1 cechy produktu:

  • Metalowy podnosek chroniący palce (200 J)
  • Zamknięty obszar pięty dla większego bezpieczeństwa
  • Właściwości antyelektrostatyczne (ESD)
  • Absorpcja energii w części piętowej
  • Cholewka z bydlęcej skóry zamszowej i oddychającej siateczki
  • Wyściółka z przewiewnej siateczki
  • Klasyfikacja bezpieczeństwa: S1
  • Wysoka jakość użytkowa przy zachowaniu korzystnych warunków cenowych

Wybierz lekkie i przewiewne sandały ochronne 307 S1. Zapewniają doskonałą ochronę palców dzięki metalowemu podnoskowi oraz komfort użytkowania przez cały dzień. Skórzana cholewka w połączeniu z siateczką gwarantuje trwałość i odpowiednią wentylację. Idealne rozwiązanie do pracy w cieplejszych warunkach. Produkt stworzony z myślą o wysokiej jakości i przystępności finansowej

Norma
ESD - ochrona przed wyładowaniami elektrostatycznymi
Materiał
Syntetyczny
Klasa ochrony obuwia
S1
Wkładka antyprzebiciowa
Tak
Membrana wodoodporna
Nie
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.