Buty robocze niskie Base Amsterdam S3S
Buty robocze Base Amsterdam S3S cechy produktu:
- Odporność podnoska 200 J – lekki podnosek SlimCap
- Amortyzacja pod piętą – komfort użytkowania przez cały dzień
- Obuwie antystatyczne – idealne do środowisk ESD
- Wodoodporność – skuteczna ochrona przed wilgocią
- Ochrona noska buta – dodatkowe zabezpieczenie
- Odporność na przebicie 3 mm – ultralekka wkładka Fresh’n Flex Plus
- Uchwyty do drabin – większa stabilność
- Podeszwa odporna na oleje, paliwa i poślizg (SR – ceramika i gliceryna)
- Bez metalu – brak elementów metalowych
- Rozmiar damski 10,5 / Obwód męski 12
- Odporność na węglowodory – podeszwa nie traci właściwości ochronnych
- Izolacja przed zimnem do -17°C – ochrona w trudnych warunkach
- Penetracja i absorpcja wody ograniczona w górnej części cholewki
- Wyściółka SmellStop – antybakteryjna i antyzapachowa
- Technologia HIFLAP – niezależne klapy zwiększające mobilność
- Dry’n Air Comfort Cub3 – wentylacja, lekkość i amortyzacja
- Materiał: woskowana bawola skóra licowa
- Podszewka: zaawansowana technologicznie tkanina 3D
- Podeszwa: AirTech + TPU-Skin
- Norma: EN ISO 20345:2022 S3S ESD CI LG FO SR
RUN@WORK Amsterdam – idealne buty robocze na zimę i trudne warunki pracy. Zapewniają skuteczną izolację do -17°C oraz wodoodporną ochronę dzięki woskowanej skórze. Lekki podnosek i amortyzująca podeszwa gwarantują wygodę przez cały dzień. To niezawodny wybór dla profesjonalistów, którzy stawiają na bezpieczeństwo i trwałość.
ESD - ochrona przed wyładowaniami elektrostatycznymi
FO - odporność podeszew na olej napędowy
LG - Utrzymanie podeszew na drabinach
SR - odporność na poślizg na posadzce z płytek ceramicznych pokrytej gliceryną
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Base protection Srl – Unipersonale
Via dell’Unione Europea 61
76121 Barletta
info@baseprotection.com
To może Ci się jeszcze spodobać...