Buty robocze zimowe Galiot Winter S3 cechy produktu:
- Kompozytowy podnosek
- Ochrona przed przebiciem: kevlarowa wkładka antyprzebiciowa bez elementów metalowych
- Cholewka: wysokiej jakości nubukowa skóra odporna na ścieranie i wodę (WRU)
- Ocieplane: ocieplenie z miękkiego, sztucznego futra zapewniające ciepło zimą
- Wkładka: anatomiczna, wyjmowana wkładka tekstylna gwarantująca komfort i wentylację stopy
- Podeszwa: podeszwa PU/PU o podwójnej gęstości, antypoślizgowa (SRC), olejoodporna (FO), amortyzująca w części piętowej
- Klasa ochrony: S3 CI – pełna ochrona w warunkach zimowych, izolacja przed zimnem od podłoża
- Norma bezpieczeństwa: EN ISO 20345:2022
FAQ – Najczęściej zadawane pytania
Czy buty robocze Galiot Winter S3 są wodoodporne?
Buty Galiot Winter mają oznaczenie WRU - czyli hydrofobowa i odporna na wodę cholewka. Buty nie są jednak wodoszczelne.
Jakie ocieplenie mają buty Galiot Winter?
Wyposażone są w ocieplenie z wysokiej jakości sztucznego futra, które gwarantuje utrzymanie ciepła w zimie.
FO - odporność podeszew na olej napędowy
P - odporność na przebicie z siłą 1100N
SRC - odporność na poślizg na obydwu podłożach ceramicznych i stalowych
WRU - przepuszczalność wody i absorpcja wody
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent: Bosafety
UAB „Saugima”
Smėlynės g. 112
Panevėžys LT-35113
eshop@saugima.com
Pobierz - Ogólna instrukcja użytkowania z ostrzeżeniami o bezpieczeństwie.
Ostrzeżenia o bezpieczeństwie:
- Produkt nie zapewnia pełnej ochrony w ekstremalnych warunkach – przed użyciem sprawdź, czy obuwie jest odpowiednie do danego środowiska pracy.
- Nie stosować w środowiskach wymagających ochrony przed chemikaliami, wysokim napięciem, bardzo wysoką lub niską temperaturą, jeśli produkt nie posiada odpowiednich certyfikatów.
- Nie każde obuwie robocze jest wodoodporne. Sprawdź specyfikację produktu przed użyciem w warunkach wilgotnych lub narażonych na substancje chemiczne.
- Antypoślizgowa podeszwa nie eliminuje całkowicie ryzyka poślizgnięcia. Zachowaj ostrożność na mokrych, oleistych lub nierównych powierzchniach.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Ostatnio przeglądane