Półbuty robocze Reebok Excel Oxford S3
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Sportowe buty robocze Excel Oxford marki Reebok spełniają wszystkie najważniejsze normy obuwia bezpiecznego BHP. Poza świetnym wyglądem wyróżnia je także niespotykana wygoda.
Cechy produktu:
- klasa ochrony: S3,
- wykonane ze skóry,
- wkładka antyprzebiciowa oraz podnosek z aluminium,
- paliwo i olejoodporna podeszwa ExtraLight® wykonana z mieszanki EVA,
- oddychająca podszewka,
- spełniają wymagania normy EN ISO 20345:2011, S3, SRC,
- kod producenta: IB1036.
Półbuty robocze Reebok Excel Oxford o klasie ochrony S3 wyposażone są we wkładkę odporną na przebicie oraz aluminiowy podnosek. Odporna na działanie olei i paliw podeszwa ExtraLight® wykonana jest z mieszanki EVA. Półbuty robocze niezwykle lekkie i elastyczne. Połączenie oddychającej podszewki ze skórzaną, odporną na ścieranie i wilgoć cholewką sprawia, że buty te doskonale sprawdzą się nie tylko w pracy na świeżym powietrzu, ale i także w pomieszczeniach.
Zobacz wszystkie półbuty robocze w ofercie Baltic BHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: