Buty robocze BASE K-Road S3 SRC
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Wysokiej jakości buty ochronne K-Road znanej marki Base Protection o klasie ochrony S3 posiadają system Daptive, który rozprasza energię nacisku i stabilizuje chód. Aby zapewnić ochronę podczas pracy wyposażone są również w podnosek i wkładkę antyprzebiciową. Dzięki sportowemu, nowoczesnemu wyglądowi model ten sprawi, że będziesz czuł się wyjątkowo.
Cechy produktu:
- wykonane z wodoodpornego nubuku i tkaniny z membraną OutDry,
- antybakteryjna podszewka SmellStop 100%,
- podeszwa o potrójnej gęstości,
- aluminiowy podnosek ochronny,
- kevlarowa wkładka odporna na przebicie,
- profilowana wkładka, którą można wymienić,
- zgodne z normą EN ISO 20345:2011, S3, SRC,
- kod produktu 1000B.
Półbuty robocze BASE K-Road S3 - komfort pracy w dynamicznych warunkach
Półbuty robocze BASE K-Road S3 to pozycja dla najbardziej wymagających. Nowoczesny, sportowy wygląd sprawia, że można czuć się wyjątkowo. Półbuty robocze wykonane są w wysokiej klasy skóry nubukowej, która jest łatwa w utrzymaniu oraz zapewnia wysoką oddychalność. Buty wyposażone są w aluminiowy podnosek, wkładkę odporną na przebicie chroniącą stopę oraz wkładkę TPU zabezpieczającą piętę. Zastosowane wkładki Dry'n Air gwarantuje obieg powietrza i wysoką oddychalność, która utrzymuje suchość stopy. Podszewka SmellStop z materiału 3D tech zapewnia dobrą oddychalność i ochronę antybakteryjną, dzięki czemu zapobiega rozwojowi bakterii i nieprzyjemnemu zapachowi. Zastosowana w tych półbutach roboczych podeszwa o podwójnej gęstości oraz system Daptive rozprasza energię nacisku oraz stabilizuje chód.
Zobacz wszystkie półbuty robocze w ofercie Baltic BHP!
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Często wybierane do tego produktu: