Bluza z kapturem Snickers 2845
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 37 punktów o wartości 3,70 zł
Solidna bluza robocza Snickers 2845 z obszernym, regulowanym kapturem oraz wysoką stójką to doskonały produkt dla fanów marki oraz profesjonalnego wyglądu. Logo wykonane piankowym nadrukiem dobrze wyróżnia się dzięki zastosowaniu kontrastowych kolorów.
Bluza z kapturem Snickers 2845 cechy produktu:
- solidny materiał o wysokiej gramaturze aż 400g/m2,
- obszerny regulowany kaptur,
- wysoka stójka,
- kieszenie na biodrach,
- kontrastowe logo,
- materiał: 55-60% bawełny z dopełnieniem poliestrem,
- kod produktu: 2845.
Bluza Snickers 2845 została wykonana z solidnego materiału o wysokiej gramaturze aż 400g/m2. Wewnętrzna część materiału jest szczotkowana dzięki czemu jest miękka i przyjemna w dotyku. Model Snickers 2845 to nie tylko fajnie wyglądająca bluza ale też doskonała ochrona przed zimnem. Kaptur jest regulowany, a bluza ma wysoką stójkę która będzie dobrze chronić przed podmuchami zimnego powietrza. Logo Snickers Workwear zostało nadrukowane wytrzymałą pianką w kontrastowym kolorze dzięki czemu doskonale wyróżnia się na tle materiału głównego i jest widoczne z daleka.
Zobacz pozostałe produkty z działu bluzy robocze w BalticBHP.
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Połączenie materiałów
- Krój
- Regular
- Kaptur
- Tak
- Warstwa
- Środkowa
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|