Kamizelka odblaskowa Snickers 4310 AllroundWork
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Kamizelka odblaskowa Snickers 4310 AllroundWork wykonana z ostrzegawczej tkaniny o niskiej gramaturze to niezbędny element wyposażenia do pracy w warunkach słabej widoczności. Zapewnij sobie bezpieczeństwo w każdych warunkach, bądź widoczny i bezpieczny. Zapinana na solidny zamek błyskawiczny, z kieszeniami z przodu i miejscem na identyfikator.
Kamizelka odblaskowa Snickers 4310 AllroundWork cechy produktu:
- wykonana ze 100% poliesteru,
- gramatura 130 g/m2,
- posiada certyfikat EN 20471 klasy 2,
- miejsce na identyfikator na piersi,
- zapinana na solidny zamek,
- dwie kieszenie z przodu zapinane na zamek,
- szerokie otwory po bokach ułatwiają zakładanie na odzież wierzchnią,
- pasy odblaskowe ze wszystkich stron, również na ramionach.
Czy można kupić kamizelkę Snickers z nadrukiem?
Tak, kamizelki Snickers Workwear doskonale nadają się do wykonywania znakowania na odzieży. Wykonujemy nadruki już od 1 sztuki wytrzymałymi foliami wgrzanymi na gorąco. Nadruk na kamizelce wykonany w ten sposób jest trwały i pozwala cieszyć się żywotnością produktu przez długi czas.
Czy opłaca się inwestować w kamizelkę odblaskową wysokiej jakości?
Tak, w naszym sklepie oferujemy tylko kamizelki odblaskowe wysokiej jakości, które zapewniają nie tylko bezpieczeństwo ale też doskonale wyglądają i zapewniają dodatkowo komfort użytkowania. zapinanie na solidny zamek błyskawiczny pozwala dłużej cieszyć się funkcjonalnością kamizelki podczas gdy kamizelki zapinane na kiepskiej jakości rzep szybko się zużywają i nie trzymają zapięcia. Dodatkowe kieszenie stosowane w kamizelce Snickers pozwalają utrzymać podręczne elementy wyposażenia zawsze pod ręką.
Sprawdź inne produkty z kategorii kamizelki odblaskowe.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
Ogólna informacja o bezpieczeństwie produktu
To może Ci się jeszcze spodobać...