Spodnie robocze Dassy Jasper
Spodnie robocze Dassy Jasper o specjalnie zaprojektowanym kroju gwarantują maksymalny komfort oraz bezpieczeństwo podczas pracy. Wyprofilowany pas oraz anatomiczny krój nogawek zapewniają idealne dopasowanie do sylwetki.
Spodnie robocze Dassy Jasper cechy produktu:
- 2 kieszenie z przodu,
- uchwyt na długopis,
- kieszeń na miarkę,
- materiał elastyczny w 2 kierunkach (stretch mechaniczny),
- kieszeń na telefon komórkowy,
- pętla na identyfikator,
- kieszeń zapinana na zamek błyskawiczny,
- elementy odblaskowe,
- regulowany elastyczny pas z tyłu,
- ukryty guzik do zapinania spodni,
- możliwość wydłużenia spodni o 5 cm,
- specjalnie zaprojektowany krój o zwężanych i profilowanych nogawkach,
- tylna kieszeń z zamkiem błyskawicznym,
- 2 kieszenie na uda z ukrytym zamkiem błyskawicznym,
- 2 wielofunkcyjne kieszenie narzędziowe,
- kieszenie na kolana wykonane z elastycznej Cordurą®,
- 2 pętle na pas,
- skład materiału: 51% przetworzony poliester z recyklingu/6% poliester/34% bawełna BCI/9% elastomultiester, +/- 250g/m²,
- certyfikat Standard 100 OEKO-TEX®,
- kod produktu: 201131.
Sprawdź inne modele spodni roboczych w ofercie BalticBHP.
Kieszenie na nakolanniki
Wzmocnienia z Cordury
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: