Koszulka termoaktywna Dassy Pierre
Koszulka termoaktywna z długim rękawem to prawdziwy must have w okresie zimowym. Zapewnia ona doskonałą ochronę przed chłodem i wygodę użytkowania. Zapomnij o noszeniu grubych kurtek, które krępują ruchy!
Cechy produktu:
- przeciwbakteryjna,
- szybkoschnąca,
- bezszwowa,
- wzmocniona,
- okrągły dekolt,
- doskonale odprowadza wilgoć,
- materiał rozciągliwy w 4 kierunkach,
- dopasowuje się do ciała,
- zapewnia doskonałą wentylację
- testowana pod kątem substancji szkodliwych zgodnie z OEKO-TEX® Standard 100,
- materiał: 70% Polipropylen Siltex, 22% Poliamid, 8% Elastan o gramaturze 145g/m²,
- kod producenta 710042.
Koszulka termoaktywna z długim rękawem Dassy Pierre doskonale sprawdzi się w chłodne dni. Ubierz się w systemie warstwowym i zapomnij o niewygodnych i ciężkich kurtkach, które krępują ruchy! Koszulka Dassy Pierre zapewnia doskonałą termoizolację oraz oddychalność. Materiały z których została wykonana są antybakteryjne - ogranicza to powstawanie przykrych zapachów. Koszulka bezszwowa – niweluje powstawanie podrażnień i otarć na ciele. Wyposażona jest w strefy wentylacyjne, w miejscach narażonych na największe pocenie, dzięki czemu Twoje ciała pozostanie zawsze suche. Koszulka z długim rękawem doskonale dopasowuje się do ciała zapewniając wysoki komfort. Produkt szybko wysycha i jest w pełni bezpieczny - przetestowany pod kątem substancji szkodliwych zgodnie z OEKO-TEX® Standard 100.
Sprawdź też inne propozycje z kategorii bielizna termoaktywna!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: