Bluza robocza Snickers 9435 micro fleece
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 52 punktów o wartości 5,20 zł
Snickers 9435 bluza micro fleece
Doskonała bluza robocza wykonana z kombinacji micro polaru oraz wentylującej siatki to idealna propozycja na ciepłą pierwszą warstwę lub cienką drugą warstwę ubrania. Zapinana na zamek błyskawiczny pod szyję, dzięki czemu wysoka stójka dobrze chroni przed zimnem oraz wiatrem. Praktyczna kieszeń zapinana na zamek na ramieniu. Rękawy zakończone kołnierzem na kciuk co zapobiega ich podwijaniu się.
Snickers 9435 bluza micro fleece body maping
Jeśli szukasz doskonałej jakości koszulki z długim rękawem to Snickers 9435 jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Micropolar zapewni Ci dobrą izolację cieplną, a wstawki z siatki w miejscach najbardziej narażonych na kumulację ciepła i wilgoci odprowadzą je na zewnątrz dzięki czemu unikniesz przegrzania.
Cechy produktu:
- wykonana z micro polaru oraz siatki,
- doskonała na base layer lub na cienki mid layer
- wysoka stójka,
- praktyczna kieszeń na rękawie.
Zobacz również inne produkty Snickers Workwear w naszej ofercie.
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Syntetyczny
- Krój
- Slim fit
- Cechy dodatkowe
- Panele wentylacyjne
- Kaptur
- Nie
- Warstwa
- Środkowa
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|