Osłona twarzy do kasku Protekt Atra S10
Osłona twarzy do kasku Protekt Atra S10 cechy produktu:
- Kompatybilność z hełmami ATRA 10 i ATRA 10V – osłona została zaprojektowana specjalnie do współpracy z hełmami Protekt, gwarantując łatwy montaż i pewne dopasowanie.
- Wysokiej klasy optycznej wizjer z poliwęglanu (1 B 9) – przezroczysta szybka o doskonałej widoczności i wysokiej odporności na uderzenia oraz rozbryzgi cieczy i metali.
- Ochrona przed cząstkami o średniej energii (oznaczenie B) – skutecznie chroni twarz przed uderzeniami stalowej kulki o średnicy 6 mm poruszającej się z prędkością do 120 m/s.
- Odporność na rozbryzgi cieczy i gorące metale (oznaczenia 3 i 9) – idealna do prac, gdzie istnieje ryzyko kontaktu z niebezpiecznymi substancjami lub iskrami.
- Lekka konstrukcja – tylko 140 g – minimalizuje obciążenie szyi i głowy, co zwiększa komfort użytkowania przez długi czas.
- Wymiary osłony 352x177 mm – zapewniają dużą powierzchnię ochronną bez ograniczania pola widzenia.
- Zestaw montażowy w komplecie – w skład osłony wchodzą wizjer, ramka, zawiasy i adaptery umożliwiające montaż zarówno do hełmu, jak i do ochronników słuchu.
- Spełnia normę EN166 – potwierdzona zgodność z europejskimi standardami ochrony oczu i twarzy.
FAQ – Osłona Atra S10 najczęściej zadawane pytania:
Czy osłona Atra S10 pasuje do każdego kasku?
Nie, model Atra S10 jest kompatybilny wyłącznie z hełmami Protekt ATRA 10 i ATRA 10V.
Z jakiego materiału wykonana jest szybka wizjera?
Wizjer wykonano z przezroczystego poliwęglanu o wysokiej odporności mechanicznej i klasie optycznej 1.
Czy osłona twarzy Protekt Atra S10 chroni przed rozbryzgami cieczy?
Tak, osłona spełnia wymagania ochrony przed cieczami (oznaczenie 3) i gorącymi metalami (9).
Czy w zestawie z osłoną Atra S10 znajdują się elementy montażowe?
Tak, w komplecie znajdują się ramka, zawiasy i adaptery do montażu na hełmie lub do ochronników słuchu.
Jakie są wymiary osłony Protekt Atra S10?
Wizjer ma wymiary 352 mm szerokości i 177 mm wysokości, co zapewnia skuteczną ochronę przy dobrej widoczności.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent: Protekt - sprzęt do pracy na wysokości
PROTEKT
ul. Skromna 6
93-405 Łódź
handlowy@protekt.com.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...