Kask ochronny z okularami zintegrowanymi Protekt Atra V40
Kask ochronny z okularami zintegrowanymi Protekt Atra V40 to lekki wentylowany hełm ochronny ze zintegrowanymi okularami ochronnymi oraz 4 punktowym paskiem podbródkowym. Kask waży zaledwie 430g i jest wyposażony we wszystkie niezbędne elementy do wszechstronnego użytkowania i rozbudowy o niezbędne akcesoria. Kask Atra 40V wyposażony jest w uchwyty do montażu nauszników ochronny na standardowe gniazda 30mm. Kask wyposażony jest również w uchwyty na latarkę czołową. Możesz również dowolnie zmieniać osłony oczu, ta dołączona do kasku jest demontowalna.
Kask ochronny z okularami zintegrowanymi Protekt Atra V40 cechy produktu:
- lekki, tylko 430g,
- otwory wentylacyjne dla lepszej cyrkulacji powietrza podczas wysokich temperatur,
- wykonany z wytrzymałego materiału ABS,
- szeroki zakres regulacji kasku za pomocą pokrętła,
- możliwość regulacji w zakresie 51-63 cm,
- możliwość użytkowania w temperaturze do -30 stopni,
- uchwyt na latarkę czołową,
- gniazdo do mocowania nauszników ochronnych,
- pasek podbródkowy 4 punktowy,
- zintegrowane okulary ochronne spełniające normę EN 166 w zestawie,
- zgodny z europejską normą EN 397 - certyfikat bezpieczeństwa.
EN 397
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Często wybierane do tego produktu: