Nauszniki przeciwhałasowe 3M Peltor Optime I H510A
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Nauszniki przeciwhałasowe 3M Peltor Optime I H510A o niskoprofilowej konstrukcji, z miękkimi poduszkami uszczelniającymi.
Kod produktu: H510A-401-GU
Wersja: nagłowna
Waga: 180 g
Stopień tłumienia: SNR 27 dB
Norma: certyfikat CE, EN352-1:2002
Nauszniki przeciwhałasowe OPTIME I przeznaczone są do ochrony słuchu w środowisku o umiarkowanym natężeniu hałasu, zarówno w zastosowaniu krótko- jak i długotrwałym. Miękkie i szerokie poduszki uszczelniające wykonane są z unikatowej mieszanki płynu i pianki. Pałąk wykonany jest ze stalowej sprężyny dociskowej, która jest regulowana i nie ulega deformacji podczas użytkowania. Nauszniki dopasowują się do kształtu głowy, nie uciskają uszu, doskonale izolują i nie powodują dyskomfortu podczas wykonywanej pracy. Duża przestrzeń wewnątrz czaszy nausznika pomaga ograniczać gromadzenie wilgoci i ciepła. Łatwa wymiana poduszek i wkładek pomaga utrzymać nauszniki przeciwhałasowe OPTIME I w czystości oraz korzystać z produktu dłużej, bez konieczności zakupu nowych nauszników. Model jest kompatybilny z innymi środkami ochronnymi.
Nauszniki przeciwhałasowe 3M Peltor Optime I H510A cechy produktu:
- tłumienie do 27 dB,
- lekkie i wygodne w użytkowaniu,
- miękkie poduszki uszczelniające,
- solidna konstrukcja pałąka,
- wymienne poduszki i wkładki,
- kompatybilne z innymi środkami ochronnymi.
Chcesz wiedzieć więcej o ochronie słuchu? Wejdź w nasz blog!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Hellberg Secure
Nauszniki ochronne z bluetooth i mikrofonem Helberg Xstream do hełmu
Hellberg Secure
Ochronniki słuchu Hellberg Secure Relax z radiem AM/FM
Hellberg Secure
Nauszniki ochronne Hellberg SECURE 1 z pałąkiem nagłownym
Często wybierane do tego produktu: