3M 5925 P2 filtr przeciwpyłowy 2szt
Filtr 3M 5925 o klasie ochrony P2 oraz skuteczności filtracji 94%. Chroni przed cząstkami stałymi o niskiej i średniej toksyczności. Może być mocowany na dwa sposoby - za pomocą podstawki 3M 603 lub pokrywy 3M 501.
Cechy produktu:
- kolor oznakowania: biały,
- klasa ochrony P2,
- zakres użycia do 12xNDS,
- skuteczność filtracji 94%, niska i średnia toksyczność (NDS≥0,05mg/m3),
- mocowany za pomocą podstawki 603 lub pokrywy 501,
- zgodny z wymaganiami norm EN 143:2000,
- kod producenta 5925.
Filtr 3M z serii 5900 o klasie ochrony P2 przeznaczony jest do ochrony przed pyłami i aerozolami ciekłymi. Wykonany jest z wielowarstwowej włókniny filtrującej, która zatrzymuje cząstki stałe. Filtr posiada skuteczność filtracji na poziomie 94%. Chroni przed cząstkami stałymi o niskiej i średniej toksyczności. Stosowany jest w połączeniu z półmaskami 3M serii 6000, 6500 i serii 7500 oraz z maską pełnotwarzową 3M serii 6000. Można go mocować za pomocą pokrywy 3M 501 lub bezpośrednio do części twarzowej za pomocą podstawki 3M 603.
Chcesz wiedzieć więcej o filtrach przeciwpyłowych? Przeczytaj nasz blog!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sundstrom
Jednostka filtrująca urządzenie nawiewowe Sundstrom SR 500
Często wybierane do tego produktu: