Sundstrom SR 710 filtr P3 do jednostki filtrującej
Sundstrom SR 710 filtr P3 do jednostki filtrującej marki Sundstrom charakteryzujący się bardzo niskimi oporami oddechowymi oraz skutecznością filtracji. Filtr Sundstrom SR 710 przeznaczony jest do współpracy z jednostkami nawiewowymi SR 500/SR 500 EX/SR 700 i jest wyposażony w specjalny gwint to mocowania ich w jednostce. Filtr SR 710 P3 R możliwy jest do wielokrotnego wykorzystania podczas więcej niż jednej zmiany w pracy. Filtra SR 710 nie można łączyć z filtrami gazowymi, w przypadku konieczności połączenia filtra przeciwpyłowego P3 z filtrem gazowym, należy zastosować filtr SR 510 P3.
Sundstrom SR 710 filtr P3 do jednostki filtrującej cechy produktu:
- filtr przeciwpyłowy klasy P3,
- do stosowania w jednostkach nawiewowych,
- filtr z oznaczeniem R - do użycia w ciągu więcej niż jednej zmiany,
- do jednostki nawiewowej należy kupić 2 filtry,
- brak możliwości łączenia tego filtra z filtrem gazowym,
- certyfikat EN 12941,
- certyfikat EN 12942,
- kod produktu: H02-1512
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...