• Filtr przeciwpyłowy do maski P3 z węglem aktywnym X793C
  • Nowy

Filtr przeciwpyłowy do maski P3 z węglem aktywnym X793C

31,99 zł
Ilość
W magazynie, wysyłka natychmiast
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Hej! kup ten produkt i odbierz  3.2 punktów Baltic Club  warte  0,64 zł

Filtr przeciwpyłowy do maski P3 z węglem aktywnym X793C cechy produktu:

  • Klasa ochrony P3 – skuteczna filtracja pyłów, dymów i mgieł wodnych.
  • Węgiel aktywny – neutralizacja nieprzyjemnych zapachów i wybranych gazów do 1% stężenia objętościowego.
  • Filtr wielokrotnego użytku (R) – zgodny z normą EN 143:2000 + A1:2006.
  • Wysoka skuteczność – do 50 x NDS z półmaską, do 1000 x NDS z maską pełnotwarzową.
  • Kompatybilność – złącze bagnetowe do masek OXYLINE serii X6, X7, X8.
  • Łatwy montaż – wciśnij i przekręć zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
  • Przechowywanie – w oryginalnym opakowaniu, w temp. -20°C do +30°C, RH < 80%.
  • Ograniczenia – nie stosować przy zawartości tlenu < 19,5% lub w obecności nieznanych gazów.

FAQ – najczęstsze pytania o filtr OXYLINE X793C P3 R

Czy pasuje do wszystkich masek?
Nie, tylko do masek OXYLINE X6, X7 i X8 oraz do masek ze złączem bagnetowym m.in 3M 6000, 7500.

Jak długo mogę używać tego filtra?
Do momentu zabrudzenia, uszkodzenia lub upływu daty ważności, a także gdy pojawią się duże opory oddechowe.

Czy chroni przed gazami?
Częściowo – ograniczona ochrona dzięki warstwie węgla aktywnego.

Do jakiego środowiska jest przeznaczony?
Do pyłów, dymów, mgieł wodnych – zgodnie z dopuszczalnym stężeniem NDS.

Czy można używać przy niskim poziomie tlenu?
Nie. Minimalna zawartość tlenu to 19,5%.

Klasa ochrony
P3
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Producent: Oxyline

Producent:

Oxyline Sp. z o.o.
ul. Piłsudskiego 23
95-200 Pabianice
oxyline@oxyline.eu