3M 2128 P2R filtr przeciwpyłowy 2 szt
3M 2128 to filtr przeciwpyłowy z węglem aktywnym o białym oznaczeniu oraz klasie ochrony P2R. Wyposażony jest w łatwy i szybki sposób montażu. Poza ochroną dróg oddechowych niweluje także nieprzyjemne zapachy.
Cechy produktu:
- zestaw 2 sztuk,
- klasa ochrony P2,
- biały kolor oznakowania,
- zakres użycia do 12xNDS,
- zakres użycia w połączeniu z półmaską - do 50xNDS,
- zakres użycia w połączeniu z maską pełnotwarzową - do 200xNDS,
- skuteczność filtracji 94% - niska i średnia toksyczność (NDS≥0,05mg/m3),
- spełnia wymagania normy EN 143:2000.
Prezentowany filtr 2128 chroni drogi oddechowe przed oparami organicznymi, gazami kwaśnymi oraz ozonem o niskiej i średniej toksyczności. Doskonale niweluje dokuczliwe zapachy z otoczenia. Dopuszczalne stężenie podczas pracy wynosi do 12xNDS. Filtr kompatybilny z maskami pełnymi 3M serii 6000 lub z półmaskami 3M serii 6000 i 7500. Unikatowe złącze bagnetowe zastosowane w filtrze przeciwpyłowym 2128 pozwala na szybkie mocowanie elementów oczyszczających.
Zastosowanie: przemysł hutniczy, spawalniczy, papierniczy, browarniczy, a także produkcja farb i barwników Dobierając filtr należy pamiętać o tym ile wynosi najwyższe dopuszczalne stężenie, jak często filtr jest używany przez pracownika w ciągu 8-godzinnego dobowego czasu pracy, który jest przeciętnym normowanym czasem pracy w ciągu dnia. Pamiętaj, że gwarancją wysokiej ochrony jest wymiana zużytych filtrów parami. Mocowanie: złącze bagnetowe
Zobacz inne produkty 3m w ofercie Baltic BHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Często wybierane do tego produktu: