Filtr do maski A2 OXYPRO X705 cechy produktu:
- Klasa A2 – chroni przed gazami i parami organicznymi o temp. wrzenia >65°C (do 0,5% obj.).
- Złącze bagnetowe – szybki i pewny montaż z maskami OXYPRO X6, X7, X8.
- Obudowa trapezowa – zapewnia lepsze pole widzenia.
- Wielokrotnego użytku – ekonomiczne i ekologiczne rozwiązanie.
- Normy: EN 14387:2021, Rozporządzenie (UE) 2016/425.
Praktyczne zastosowanie filtrów do maski A2 OXYPRO X705:
- Malowanie przemysłowe natryskowe – np. w lakierniach samochodowych, przemysłowych i przy malowaniu konstrukcji stalowych.
- Produkcja i aplikacja chemikaliów organicznych w przemyśle chemicznym – np. toluen, ksylen, aceton.
- Czyszczenie zbiorników i instalacji po chemikaliach organicznych – w przemyśle petrochemicznym i spożywczym.
- Praca w rafineriach i zakładach petrochemicznych – ochrona przed oparami paliw i rozpuszczalników organicznych.
- Laminowanie dużych powierzchni z użyciem żywic poliestrowych i epoksydowych – np. w produkcji jachtów i elementów kompozytowych.
- Aplikacja agresywnych rozpuszczalników w budownictwie i remontach – np. usuwanie klejów, smoły i farb.
- Zastosowania w przemyśle drukarskim o dużej intensywności – np. w drukarniach offsetowych przy długotrwałym kontakcie z rozpuszczalnikami.
- Prace serwisowe w lakierniach i zakładach chemicznych – np. przy wymianie filtrów, czyszczeniu kabin lub naprawach sprzętu.
FAQ – Filtr OXYPRO X705 A2
Czy pasuje do każdej maski?
Nie – tylko do masek OXYPRO X6, X7, X8.
Do jakich prac?
Lakierowanie, praca z rozpuszczalnikami, farbami, żywicami.
Jaka różnica między A2 a A1?
A2 chroni przy wyższym stężeniu – do 0,5%.
Czy jest wielokrotnego użytku?
Tak, ale należy go regularnie wymieniać.
Jakie normy spełnia?
EN 14387:2021 i Rozporządzenie (UE) 2016/425.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent: Oxyline
Producent:
Oxyline Sp. z o.o.
ul. Piłsudskiego 23
95-200 Pabianice
oxyline@oxyline.eu
To może Ci się jeszcze spodobać...