


Spodnie Engelbert Strauss Denim Motion
Model: Denim Motion
Materiał: 100 % bawełna
Kolor: niebieski/czarny / grafit
Nr katalogowy: 95980 / 95982
Spodnie robocze Denim Motion to prawdziwe must-have. Wykonane w 100% w bawełny. Jeansowe spodnie ze wzmocnieniami z Cordury. Komfortowe i jednocześnie funkcjonalne. Krój o dopasowanej sylwetce. Produkt posiada boczne szwy dla lepszej ochrony. Kieszenie nakolanniki wzmocnione Cordurą dla lepszej wytrzymałości z zapięciem na rzep z góry. W spodniach liczne kieszenie: dwie z przodu spodni, dwie z tyłu - w tym jedna zapinana na zatrzaski. Również boczna kieszeń na nodze zapinana na zatrzask. Pętla na młotek, wielozadaniowa kieszeń z tyłu na nogawce po prawej (na śrubokręt, klucz itp.). Kieszonka z klapą i komorą po lewej stronie. Szlufki na pasek. Dopasowany i modny krój spodni gwarantuje, że w tych spodniach będziesz po prostu wyglądać dobrze. Engelbert Strauss to niemiecka marka odzieży roboczej znana z niespotykanego komfortu użytkowania połączonego z funkcjonalnością i wykonaniem ubrań. Ceniona nie tylko za jakość materiałów, ale także za nowoczesne kroje i przyciągający oko wygląd. Dzięki wartościom technicznym i charakterowi sportowemu produkty Engelbert Strauss stają się popularne także poza światem pracy.
Chcesz wiedzieć więcej o odzieży roboczej? Zobacz nasz blog!
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Produkt | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Dostępność | En stock | En stock | En stock | |
Cena | 299,99 zł 339,99 zł | 339,98 zł | 339,99 zł | 349,99 zł |
Opis | ||||
Materiał | Syntetyczny | Połączenie materiałów | Połączenie materiałów | Połączenie materiałów |
Krój | Regular | Slim fit | Regular | Regular |
Spodnie elastyczne | Tak | Tak | Nie | Nie |
Cechy materiału | Elastyczny | Elastyczny | ||
Cechy dodatkowe spodni | Kieszenie na nakolanniki | Wzmocnione szwy | Elastyczny pas | Elastyczny pas |
Kolekcja | e.s.prestige | e.s.motion 2020 | ||
Cechy dodatkowe | Elementy odblaskowe | Panele wentylacyjne | ||
1. Ile czasu mam na zwrot produktu?
Jeśli jesteś Klientem zarejestrowanym w Sklepie, produkt możesz zwrócić w terminie do 101 dni, o ile jest on nieużywany, z oryginalnymi metkami oraz elementami zabezpieczającymi i w oryginalnym opakowaniu. Standardowo, zgodnie z obowiązującymi przepisami przysługuje Ci do 14 dni na odstąpienie od umowy (zwrot).
2. Jak dokonać zwrotu?
Zwrotu możesz wygodnie dokonać przez system sklepu. Klient zarejestrowany dokonuje zwrotu w tym miejscu: zwrot dla zarejestrowanych klientów. Klient nie zarejestrowany może dokonać zwrotu w tym miejscu: zwrot dla niezarejestrowanych. Wybierz numer zamówienia i produkty do zwrotu, uzupełnij kilka informacji i gotowe, nie musisz wypełniać żadnych formalności.
3. Jak dokonać wymiany?
Możesz wymienić produkt w ten sposób, że zwrócisz produkt którego nie chcesz zatrzymać i zamówisz nowy. Możesz poczekać na zwrot środków przed złożeniem kolejnego zamówienia lub od razu zamówić kolejny.
4. Czy muszę coś płacić za zwrot?
Zarejestrowani klienci nie płacą za zwrot.
5. W jaki sposób i w jakim czasie otrzymam zwrot środków?
Zwrot otrzymasz od nas w ciągu 3-4 dni roboczych od zweryfikowania otrzymanej od Ciebie paczki. Maksymalnie może nam to zająć 14 dni. Zwrot środków otrzymasz w taki sposób w jaki płaciłeś za zamówienie. Jeśli zamówienie opłaciłeś za pobraniem, wówczas zwrot otrzymasz na konto bankowe podane w formularzu.
6. Zwróciłem paczkę i nie otrzymałem pieniędzy. Dlaczego?
Jeśli nie otrzymałeś od nas zwrotu środków, sprawdź swoją skrzynkę e-mail oraz powiadomienia na telefonie. Prawdopodobnie w formularzu zwrotu brakuje wymaganych danych.
Kliknij tutaj aby uzyskać więcej informacji
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane