Sr 230 pudełko do półmaski Sundstrom H09-3012
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Sundstrom
Sundstrom Sr 900 H01-3212 Półmaska wielokrotnego użytku
Sundstrom
Zestaw ochronny Sundstrom: półmaska SR 100 + SR 221 + SR 510
Odpowiednie zabezpieczenie maski wielorazowej to podstawa jej długiej żywotności! Dla osób, które cenią sobie czystość akcesoriów BHP i dbają o ich stan marka Sundstrom przygotowała dedykowany pojemnik do przechowywania półmaski z filtrem.
Cechy produktu:
- przeznaczone do półmasek Sundstrom,
- trójkątny kształt,
- przymocowana na stałe pokrywa,
- uchwyt do zamocowania przy pasku,
- dodatkowy pasek na ramię,
- wykonane z solidnego tworzywa,
- kolor niebieski z czarną pokrywą,
- model: SR 230,
- kod producenta: H09-3012.
Idealne rozwiązanie dla posiadaczy półmasek Sundstrom, którzy chcą przechowywać swoją maskę w higienicznych warunkach, chroniąc ją przed zabrudzeniem i uszkodzeniami mechanicznymi. Pudełko plastikowe, szczelnie zamykane pokrywą. Wyposażone w długi pasek na ramię oraz w klamrę do przypięcia pudełka np. do paska. Pudełko Sr 230 z łatwością pomieści półmaskę wraz z założonymi filtrami. To doskonały sposób na bezpieczne przechowywanie maski w miejscu pracy czy podczas transportu, kiedy narażona jest na uszkodzenia i zabrudzenie. Czysta maska to większy komfort pracy i bezpieczeństwo użytkownika, dlatego nie zapomnij o stosowaniu dedykowanych chusteczek czyszczących i odpowiednim przechowywaniu maski.
Chcesz wiedzieć więcej na temat akcesoriów do ochrony układu oddechowego? Odwiedź nasz blog!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: