• Filtropochłaniacz wielogazowy Sundstrom SR 299-2 ABEK1-Hg-P3 R
  • Nowy

Filtropochłaniacz wielogazowy Sundstrom SR 299-2 ABEK1-Hg-P3 R

129,99 zł
Cena regularna: 129,99 zł
Ilość
Wysyłka 72H
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  13 punktów  o wartości  2,60 zł

Filtropochłaniacz wielogazowy Sundstrom SR 299-2 ABEK1-Hg-P3 R jest zaawansowanym i wszechstronnym filtropochłaniaczem kombinowanym, składającym się z pochłaniacza wielogazowego ABEK1, filtra przeciwpyłowego najwyższej klasy P3 oraz filtrem gazowym dla oparów rtęci. Przeznaczony do stosowania w maskach i półmaskach Sundström. Maksymalny łączny czas użytkowania filtra SR 299-2 to 50 godzin roboczych.

Filtropochłaniacz wielogazowy Sundstrom SR 299-2 ABEK1-Hg-P3 R przed czym chroni:

  • oznaczenie A - chroni przed gazami i oparami organicznymi, np. rozpuszczalniki o temp. wrzenia pow. +65 °C,
  • oznaczenie B - chroni przed gazami i oparami nieorganicznymi, np. chlor, siarkowodór i cyjanowodór,
  • oznaczenie E - chroni przed kwaśnymi gazami i oparami, np. dwutlenek siarki i fluorowodór,
  • oznaczenie K - chroni przed amoniakiem i niektórymi aminami, np. etylenodwuamina,
  • oznaczenie Hg - chroni przed oparami rtęci,
  • oznaczenie P3R - chroni przed wszystkimi pyłami, aerozolami, np. azbest.

Filtr Sundstrom SR 299-2 ABEK1-HG-P3 cechy produktu:

  • przeznaczony do stosowania podczas więcej niż jednej zmiany roboczej, 
  • kod katalogowy: H02-6512,
  • spełnia wymogi normy EN 14387,
  • spełnia wymogi normy EN 143.
Klasa ochrony
ABEK1
Hg opary rtęci
P3
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.